Din nou poze din seria – antifurt original–une 19, 2009 – 13:47 | by admin Ce ziceti de poza!


cind am facut blogul am dat citeva massuri:
By CIRSTEA FLORIN on Jun 20, 2009 | Reply
VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN”
iar un asa zis blog ” mai vwersat sa gasit sa ma critice.oare cine este mama dracului sunt astia de critica. pe blog nu trebuie sa apara articole care sa va placa voua.este un blog gratuit, pentru a scrie ce-mi doresc.
By admin on Jun 20, 2009 | Reply
@CIRSTEA FLORIN – man, poti sa iti promovezi usor posturile in http://www.bagamare.ro/ , decat sa comentezi asa off topic.

By razvan on Jun 20, 2009 | Reply
Am smuls un astfel de gard cu un ATV… dar cu un SUV??

pt Cristea Florin: baiatule, cati ani ai?? te intreb nu din pricina modului in care iti promovezi opera, ci pentru ca blogul tau e unu de un baietandru fara minte, , e neingrijit, posturi scrie cu capslock, texte de copilandru si teme de care doar pe tine te intereseaza. incet incet apar tot felul de prosti cu blog, wordpressul devin ca HI5ul care dintr-o retea de socializare s-a transformat intr-un portal pentru combinatii intre cocalari si printese”
eu nu mai am cuvinte cind vad un asemenwea ratat.nu raspund la asemenea atacuri,pentru ca nu doresc sa ma cobor la nivelul lor.restul cititi voi si decizia va apartine.

Lasă un comentariu