VIATA-ING3R SAU DEMON?


ACU` 2 SAPTAMINI AM AVUT O PREMONITIE.CIND CREDEAM CA SUNT INDISTRCTIBIL, AM PRIMIT CITEVA LOVITURI, CARE DESI NU M-AU DOBORIT(CHIAR DACA SE ZICE :CE NU TE OMOARA,TE INTARESTE)POT AFIRMA CA MI-AU DEWSCHIS NOI ORIZONTURI.PRIMUL ORIZONT ESTE SA TERMIN MOCIRLA IN CARE AM INTRAT, TRAS DE VAL SI DE ANUMITE PERSOANE DIN MEDIA BANATEANA.(CARE DIN RATIONAMENT SI MILA NU MERITA SA LE PRONUNT NUMELE),CARE M-AU ADEMENIT CU „ACADEAUA FALSITATII” SI AM UITAT CE AM INVATAT ACASA: PRINCIPIILE MORALITATII,PENTRU CARE AM LUPATAT TOATA VIATA.SPRE RUSINEA AM LUPTAT IN MARILE ORASE CA TURDA, CLUJ, VASLUI,ORADEA,TG JIU. SI MAI ALES IN ORASUL FORMARII MELE CA OM CU PRINCIPII CRAIOVA.VENIND IN MOCIRLA ASTA DE ORAS:TIMISOARA,AM UITAT TOT.
MULTUMITA CELOR 6 PERSOANE DIN VIATA MEA;AM FOST READUS PE PAMINT.
IN PRIMUL RIND AS VREA SA-I MULTUMES PT ATITUDINEA DURA SI PALMELOR PE CARE MI LE-A DAT.
ITI MULTUMESC SZABO ANYTA(CARE DESI ACU` NU MAI ESTE NIMIC INTRE NOI)DISCUTIA DE VINERI 19.11.2009 CU ACEST ING3RASH, MA READUS CU PICIOARELE PE PAMINT.DRAGA ING3RASH MEREU VEI AVEA UN LOC APARTE IN INIMA MEA.
AS CONTINUA CU SURIOARA MEA DE SUFLET FRUNZA LORENNA, CARE IN CIUDA FAPTULUI CA ESTE MOLDOVEANCA(SI MITURILE SI BANCURILE CU MOLDOVENCE SUNT MULTIPLE)ESTE O ADEVARATA SORA SI FARA AJUTORUL EI NU STIU CE S-AR FI ALES CU VIATA MEA.SORA MEA DILIE,LORENNA,ITI MULTUMESC CA ESTI IN VIATA MEA SI-TI RAMIN DATOR PE VIATA.
DOMNULUI PALCONI VALENTIN.LUNEA TRECUTA AM DISCUTAT PE MESS CEVA BANAL,DAR ANALIZIND IN PROFUNZIME AM AJUNS LA MIEZ.YTY MULTUMESC PALCONI VALENTIN(EMINESCU) PENTRU DUSL RECE PE CARE MI L-AI FACUT.
IN CONTINUARE AJUNG LA ADINUTA(TULCEA), CARE DESI ESTE DEPARTE DE MINE SI SI IN MOMENTELE GRELE DIN VIATA MEA II SIMPT LIPSA CALDURII DIN VOCEA CU CARE MA INDRUMA PE DRUMUL CEL BUN.AU FOST MOMENTE CIND AM FOST DUR CUEA SI PROFIT DE OCAZIE PENTRU A-MI CERE SCUZE:IARTA-MA ADYNUTA.
LE-AM LASAT LA URMA PE 3 FETE : DANIEALA,NELLY SI LYSY.AM POMENIT ULTIMELE DE ELE NU PENTRU CA AR FI ULTIMELE CA IMPORTANTA PENTRU MINE,BA DIN POTRIVA.TOATE AU ACEESI IMPORTANTA.DUPA SZABO ANYTA, CARE ESTE PRIMA.NAIVITATEA SI CARACTERUL LOR PUR MA MARCAT SI LE MULTUMESC PENTRU TOT.
AS VREA SA MAI ADUC MULTUMIRI PENTRU APORTUL LOR LA DUSLU RECE ALTOR 3 PERSOANE:
DOAMNEI ADIMINISTRATOR SI DOAMNE PEDAGOG AL LICEULUI EMANUIL UNGUREANU:
DOAMNA IRINA SI DOAMNA MARIANA SI UNEI ELEVE CARE PRIN ATACURLE EI CU SAU FARA MOTIV LA ADRESA MEA M-AU AJUTAT: LUNGU MARGARETA.
INCHEI PRIN A ADUCE MULTUMIRI SPECIALE:
DOMAN(MAMA MEA SUFLETEASCA) RODICA
FRATELUI SI BUNULUI MEU PRIETEN IORGOVAN FLAVIUS, CARE IN MOMENTELE GRELE A FOST ALATURI DE MINE
UNEI PERSOANE DIN CADRUL (PE CARE DIN PACATE NU POT SA I ZIC NUMELE) S.R.I. BUCURESTI, CARE M-A SUSTINUT IN SCANDALUL DIN 2007, CARE AVUT INCREDERE IN MINE IN CIUDA CE A SCRIS PRESA DIN IASI.IN FINAL MULTMITA LUI DUMNEZEU, SA AFLAT ADEVARUL SI NU L-AM DEZAMAGIT.
FRATI PRIETENI SA NU CREDE-TI CA AM UITAT DE VOI(ARMANDO,IMPREUNA CU TRUPA LUI)
DOMAN STELA ( SI TOTI COLEGII DINSEI),.IMI SUNTE-TI TOTI PRIETENI, DAR…………EI M-AU MARCAT …………

Lasă un răspuns

