http://webtv.realitatea.net/live


http://webtv.realitatea.net/live

Racolta Bspune: Feb 28, 2012 1:43pm

buna povestea mea incepe cam asa am o fetita de 3 anisori si am vrut sa i facem un fratior am ramas insarcinata era cea mai fericita zi a mea cand am aflat ca o sa fiu mamica pentru a doua oara. Sarcina a mers ok pana la termen dar din vina unei nenorocite aveam sa plang mai tarziu. La 39 de saptamani am avut dureri si contracti de nastere si m+am dus la maternitate sa nasc. Dar acolo mi sa spus ca mai am de asteptat inca nu sunt dilatata am cerut sa mi se faca un eco sa vad cat de mare e copilul si mi sa spus,,CE NU MAI AI RABDARE DOUA TREI ZILE PANA IESE ESTI CURIOASA CE ESTE,, la care eu am spus ca nu ma intereseaza sexul copilului ce o sa fie sanatos sa fie eu vreau copil nu conteaza ce este. Ma tinut la spital de duminica pana miercuri seara in dureri iar miercuri a  zis sa merg acasa ca sunt ok nu o sa patesc nimic sa vin cand mi se rupe APA . E am ascultat chiar daca mai ma durea spatele groaznic si m+am dus acasa am stat acasa pana duminica iar duminica ma durut spatele si subt burta foarte tare nu mai puteam sa stau nici in picioare. Am chemato pe cumnatamea sa ma duca la spital ca nu mai pot cred ca mor. A venit ma dus la spital dar cand am ajuns la spital deja era prea tarziu copilasul murise nu se mai putea face nimic. A venit doctorul urgent si a zis catre asistente sa pregateasca masa de operatie urgent ca nu mai putea sa ma tina pana imi face analize sa nu trec in nefiinta si eu. Ma operat dar eu speram ca nu este asa inca nu poate fi adevarat ce mi se intampla dar din pacate si o spun cu lacrimi in ochi nu sa mai putut face nimic pentru micutul meu ingeras era un baietel de 4,500 g si 52 cm…..Cry Doare ma doare de nu mai stiu de mn as face orice numa sa am copilasul meu inapoi mi dor de el desi poate vi se pare o prostie dar m+am atasat asa de mult de el mi l+am dorit din suflet cu toata fiinta mea dar degeaba imi vine sa urlu sa plang sa pot face ceva sa fie bn dar nu mai am putere sa fac nimic nu mai am chef nici sa traiesc parca nu mai ma simt asa motivata sa fac nimic simt ca sunt fara de putere daca as putea mias da viata pentru ingerasul meu……………cam aceasta este povestea mea sper ca nu am deranjat pe nimeni dar trebuia sa ma descarc undeva si nu am stiut unde…..cam asta e povestea mea

 

Lasă un răspuns

