CE MIA FACI ANYYTA?


A TRECUT C-AM MULT TIMP DE CIND ANYTA NU A MAI SRIS NIMIC.OARE DE CE?
NU TE MAI LASA MAMICUTA SA MAI SCRII?
SAU `POATE AI UITAT SA SCRII IN ROMINA?
SCRIE IN MAGHIARA.NU STIE CINE VA CITI ,DAR TU SCRIE.
CARE MAI E VIATA TA?
INAINTE ERAI SUB ARIPA MEA. NIMENI NU SE ATINGEA DE TINE.ACU”?EU SINCER ITI DORESC TOT BINELE DIN LUME.KIAR DACA A TRECUT MULT TIMP,ESTI O PARTE DIN MINE SI NICIODATA NU VOI UITA CE A FOST INTE NOI.NU VOI UITA PENTRU CA NU VREAU, PENTRU, CA EU CHIAR DACA AM AVUT PROBLEME NU CU CRETINA DE IRINA CORDUNEANU CU JAVRA DE MARIANA, AI FOST O PARTE DIN MINE, DIN VIATA MEA TEECUTA.

Lasă un răspuns

