PALCONI.RO SAU RECURS LA MORALA


PALCONI.RO SAU MORTEA UNUI COLOS
ASTA ESTE
ACEST BLOG A INSEMNAT CEVA PENTRU CULTURA MUZICALA DIN BANAT.ACEST BLOG ERA MAI MULT DECIT UN BLOG.CHAIR DACA INTRRE MINE SI VALENTIN PALCONI IN TRECUT AU FOS UNELE DIVERGENTE,JUR CA BLOGUL MIA PLACUT SI NU AM VRUT SA IL ATAC.
ACU ACEST CRETRIN, AREUNIVERSUL STIINTEI, SAU CAM ASA CEVA.NU ASTA ESTE IMPORTANT. ACEST BLOG IA ADUS SI FEMEIA PE CARE O IUBEA. MINTIND-O CU AJUTORUL BLOGULUI CA O FACE VEDETA FABIANA STROE SA CULCAT CU EL(AM DOVEZI)

INTR-UN TIMP AM VRUT SA CONCUREZ CU PALCONI.RO, DAR AM REALIZAT CA ESTE PREA PERFECT,PENTRU A AVEA EU SANSE.
ACUN ESTE IN PRIMELOE 11000, DAR LOCUL ACESTUI BLOG ESTE ACOLO UNDE MERITA,IN PRIMELE500.

ASA ESTE ROMINUL DUPA CE ISI VEDE TERMINATA TREABA UITA DE UNDE A PLECAT SI ISI BATE JOC,DE „SLUGA CARE IA FOSR FIDELA SI CARE IA ADUS FAIMA”
DRAGA VALI NU UITA CA ACEST BLOG NU ESTE NUMAI UN BLOG ESTE SUFLETUL SI MOTORUL MUZICII BANATENE AUTENTICE SI DE FOARTE BUNA CALITATE.IAM ZIS CA II OFER 100€, DAR ACEST GUNOI AL BLOGOSFEREI PREFERA SA DISTRUGA CEVA DECIT SA LASE PE ALTU SA II CONTINUIE MUNCA.
IMI ADUC AMINTE DE CONCURSUL DE LA O TELEVIZIUNE PENTRU POSTUL DE ASITENTA,MOTIV BUN PENTRU PERVERSUL DE PALCONI VALENTIN SA AIBA O NOUA VICTIMA.A AJUTAT FAT SA AJUNGA FAT PREZENTATOARE, ZICE EL GRATIS,PROMOVIND-O PE BLOGUL LUI.A FOST PRIMA VICTORIE A MEA IMPOTRIVA COLOSULUI HTTP://PALCONIVALENTIN.RO
SINCER MIA PARUT RAU RAU PENTRU CA IMEDIAT MARELE PALCONI.RO A CAZUT CITEVA SUTE DE POZITII BUNE.
UNDE VREAU SA AJUNG? SIMPLU
SA AJUTAM ACEST COLOS PALCONIVALENTIN.RO SA AJUNGA ACOLO UNDE II ESTE LOCUL SI UNDE MERITA.

One response to this post.

  1. Florine, tata, iarasi aberezi cu gratie. Am renuntat la vechiul blog si am inceput proiectul universullumii.ro. Dupa ce voi citi toate comentariile care mai sunt in moderare pe vechiul blog, adica vreo 20 000, voi prelua materialele care merita de acolo pe acest nou proiect lansat. Acel blog va fii sters iar domeniul va fii directat catre un nou domeniu pe care il voi cumpara anul viitor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

