6. 102009 TE IUBESC SZABO ANYYTA


SUNT 2 ANI DE CIND ANYTA, A SPUS PENTRU PRIMA DATA DA.UN DA FERICIT, CARE NU STIA CA VOR URMA LUNI DE CHIN.ERA SOARELE DINAINTEA RAZBOIULUI, PENTRU CA PE 7 VA URMA FURTUNA .I SE FACE RAU SI VINE SALVAREA.NU VORBESC DE BANI,PENTRU CA NU REGRET NIMIC DAR….DURERILE EI.?¿JUR CA MAU TRECUT LACRIMILE CIND AM VAZUT MINUTA EI GINGASA CU PERFUZIE.SI ACU DUPA 2 ANI NU MAI AM CUVINTE,INCA MAI PLING DUPA EA.TOTUL SA TERMINAT DIN CAUZA IRINEI CORDUNEANU.JUR CA INCA O MAI IUBESC, DAR IJN FATA AMENINTARILOR MULTI PRIETENI AU CEDAT SI MAU TRADAT. SINGURUL CARE MA AJUTAT PINA LA SFIRSIT A FOST FRATELE MEU FLAVIUS IORGOVAN.AR FI MULTE DE ZIS DAR NIMENI NU VA PUTEA STERGE DIN INIMA MEA AMINTIREA EI.SINCER:N-AM NIMIC SAI REPROSEZ.ERA FATA PERFECTA:
-ISTEATA
-FOARTE FRUMOASA
-ASCULTATOARE
-VIRGINA
-GOSPODINA
-UNGUROAICA.=PERFECTA PENTRU MINEE.
POT SPUNE UN ROMAN DESPRE IUBIREA NOASTRA DESPRE VISELE NOASTRE,TERMINATE IN SCRUM DIN CAUZA JAVREI DE IRINA CORDUNEANU.
TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU SZABO CSILLA ANYYTA.
IUBIREA CARE TIO PORT NIMIENI SI NIMIC NU O POATE STREGE DIN INIMA MEA. SI O VOI LUA CU MINE IN MORMINT.watch?v=FHLmsbSrDU4

Lasă un răspuns

