REMEMBER ZDREANTA DE IRINUCA CORDUNEANU


ACU SUNT BINE DEPARTTE DE CURVE SI ZDRENTE.ACU AM VAZUT CA ADEVARATII PRIETENI LA NU TE LASA.
VREAU SA MULTUMESC LUI IENEA GHEORGHE,PENTRU CA ESTE UN ADEVARAT PRIETENI.ALATURI DE EL AS MAI AMINTI:
DAN COJOCARU,FLAVIUS IORGOVAN SI UN FOARTE BUN PRIETEN, CARE DIN RESPECT SI RUSINE NU II SPUN NUMELE, DAR CARE A LUCRAT CU MINE LA PORCHE SI ACU ESTE ALATURI DE DL IENEA LA DRAGON.
MAI VREAU SA AMINTESC CELOR CA AU CREZUT CA AM MURIT CA SUNT MAI VIU CA NICIODATA SI DORNIC DE O INTOARCERE, CXU SAU FARA SZABO ANYTA.
SUNT LA CURENT CU TOATA VIATA EI SI NICIODAT NU O VOI ABANDONA.DISTANTA MA FACUT SA O IUBESC MAI MULT CA INAINTE SI STIU CA INCA MA IUBESTE DIN SURSE FAMILIALE EI.
MA BUCUR CA AM SCAPAT DIN CACATUL ALA DE LICEU CU O PROFESOARA, CARE MAI ESTE SI MAMA S-O ARDA FOCU.SUPER PROFESOARA TOADER.
CU O DIRECTOARE CARE MUSAMALIZEAZA ILEGALITATILE UNEI ZDRENTE DE ADMINISTRATOARRE:IRINA CORDUNEANU.
CIND MA GINDESC LA COCINA AIA DE CAMIN, UNDE MISUNAU GINDACII CA LA EI ACASA ,IN CAMERA DE PROTOCOL{CAMERA DE 650RON MISUNA SOARECII CA LA EI ACASA}IGRASI SI SOBOLANI.EU AM VAZUT CU OCHII MEI.BAILE IN CAMIN RUPTE, PERETII CAD SI IRINA CORDUNEANU PRIMESTE „MUSAFIRI” STRAINI, MAI ALES CEHI, CARE DAU BANI FRUMOSI DE ACEL COTET.
STAU SI MA INTREB UNDE SUNT ACEI BANI???a?

Lasă un răspuns

