LA MULTI ANI SCUMPA MEA ANYTA!



N-AM REGRET NIMIC TOATA VIATA, DAR ACU` REGRET.REGRET DESPARTIREA DE ANYTA.AZI ESTE O ZI MARE:ESTE CEA MAI TRISTA ZI DIN VIATA MEA.ESTE PRIMA DAT CIND AM PLINS DUPA O FAT.JUR PE CE AM MAI SFINT CA AM PLINS.INCA NU POT CREDE CUM AM PUTUT FI ATIT DE IDIOT SA PIERD MAREA MEA IUBIRE.
MULTI IN FRUNTE CU FLAVIUS IORGOVAN SI PALCONI VALENTIN M-AU INTREBAT :O M-AI IUBESTI PE ANYTA”?
SINCER N-AM PUTUT MINTI.DA O IUBESC LA FEL CA IN ZIUA CIND DIN CAUZA IRINEI CORDUNEANU(SA-I DEA DUMNEZEU SA SUFERE SI SA AIBA FAMILIA UNITA CIND OI ZICE EU).NE-AM DESPARTIT.
ACU` TREBUIE SA II MULTUMESC IN MOD SPECIAL DOMNULUI POLITIST LEUCA VALENTIN, CARE LA COMANDA BUNELE MELE MAMA,SCORPIA DE IRINA CORDUNEANU, A FACUT TOT CE PUTUT SA MA DESPARTA DE ANYTA.
VREAU SA II UREZ TOT BINELE DIN LUME ACESTEI ZINE(ANYTA);SA II DEA BUNUL DUMNEZEU PE MASURA SUFLETULUI EI, PENTRU CA ARE UN SUFLET MARE.CHIAR DACA NU MAI SUNTEM IMPREUNA VREAU SA SE STIE CA ANYTA VA AVEA MEREU UN SPRIJIN IN MINE SI NICIODAT NU O V-OI ABANDONA LA NEVOIE.STAU SI SCRIU ACEST ARTICOL CU LACRIMI IN OCHII-N LACRIMI.
TOTUL A INCEPUT DIN CAUZA IRINEI CORDUNEANU, CARE ORBITA DE INVIDIE CA POT AVEA CE-MOI DORESC SI IMI MERGE BINE, A INCEPUT SA MA DENIGREZE.VAZIND CA NU ARE CE SA-MI FACA A PUS-O PE MARIANA(SUPER PEDAGOGA) SA-MI FACA UN RAPORT FALS CA SA MA DEA AFARA.
AM PLECAT DIN LICEU SI TOT NU NE-AM DESPARTIT,ASA CA A APELAT LA SUPER POLITAIU LEUCA VALENTIN, CA SA AIBA GRIJA SA NE DESPARTA.A FACUT PREENT-SCREEN-URI LA BLOG, CREZIND CA MA SPERIE, DAR DEGEABA.
VAZIND CA NU A MERS CRETINA DE IRINUCA A APELAT LA AMENINTARI.A AMENINTAT-O PE ANYTA CA DACA VB CU MINE O DA AFARA DIN CAMIN. ACU` ARE 18 ANI,CE II N-AI FACI? O DAI AFARA DIN PIZDA MATI.
C-AM ASTA ESTE IN MARE POVESTE NOASTRA.
ACEST INGERAS IN LOC SA AIBA LA SCIOALA PARTE DE INGELEGERE, A FOST NUMAI SUB PRESIUNE SI PRIN DIRIGINTA CARE DE FAPT ESTE O A DOUA MAMA: TOADER LILIANA.
FRATILOR, FATA ESTE UN ADEVARAT INGER.DACA AVEA 5 LEI OPREA BANII PENTRU NEPOTELELE EI.STATEA SI NEMINCATA CA SA-SI AJUTE FAMILIA…
AR FI MULTE DE ZIS DAR ACU` ESTE ZI VESELA,CEL PUTIN PENTRU EA SI II DORTESC TOT BONELE DIN LUME.
LA CEAS ANIVERSAR VREAU SA MULTUMESC LA CITEVA PERSOANE ,CARE AU SUSTINUT-O SI AU CREZUT IN ANYTA:
1. AS INCEPE CU ADEVARATA MAMA A ANYTEI: RODICA-SA ITI DEA DUMNEZE MULTA SANATATE
2.FALVIUS IORGOVAN:FRATE, NU V-OI UITA NICIODAT CE AI FACUT PENTRU ANYTA.
3.PALCONI VALENTIN:ITI MULKTUMESC FRATE.
EU SUNT MIC PENTRU A RASPLATI PE ACESTI OAMENI, DAR DUMNEZEU NU VA UITA…

3 responses to this post.

  1. Posted by ARY on 19 August 2010 at 17:26

    PARK ZICEAI K VA KSATORITZI KND FACE EA 18 ANI NU? CE SA INTAMPLAT EA NU TE M-AI IUBESHTE? MPARE RAU FRATE SPER SA VA IMPAKTZ.

    Răspunde

    • ASA ERAU PLANURILE , DAR CUM MOLDOVENCELE CIND NU AU CE FACE INTRE DOUA PARTIDE SEX FAC RAU IN STINGA SI DREAPTA , ASA SI EU AM PATIT. SINCER IMI DORESC, PENTRU CA INCA O IUBESC SI INCA FOARTE MULT. SA TE AUDA DUMNEZEU.DAR CUM BUNA MEA MAMA COTOROANTA IRINUCA CORDUNEANU,ARE GRIJA DE ” BINELE MEU” NU STIU CE REZEVA VIITORUL

      Răspunde

    • NU ESTE VB CA NU MA MAI IUBESTE. NU MAI DAM UNUL DE ALTUL, IAR IN MAHALAUA AIA DE COCINA NU AM AJUNS.

      Răspunde

Lasă un răspuns

