FELICITARI SZABO ANYTA


IERI AM VAZUT CATALOGUL SI AM RAMAS SURPRINS CE AM VAZUT.AM INCREDERE IN TINE CA ESTI O FATA CAPABILA SI DE ACEEA MA BUCURAT CE AM VAZUT.
ESTI DE DEMNA DE TOATA LAUDA.
FELICITARI FETITO.ARATA-I COTOROANTEI DE IRNUCA CORDUNEANU CA NIMIC NU TE POATE OPRI
.VINE EXAMENU(DEFINITIVATUL);EXAMEN DUR SI GREU.AICI AR M-AI PUTEA IRINUCA CORDUNEANU SA TRAGA SFORILE, DE ACEEA TE AVERTIZEZ IRINUCA CA DACA DESCOPAR CA FACI JOCI DE CULISE IMPOTRIVA ANYTEI JUR PE CE AM M-AI SFINT CA V-OI FACE TOT CE PO SI V-OI APELA STI TU LA CINE SI VEI PUTREZI IN PUSCARIE.
STIE CE CARACTER JALNIC AI SI V-OI STA CU OCHII PE TINE.

4 responses to this post.

  1. Cola vedeate-as mort in caminu de la Ungureanu alaturi de Peda !

    Răspunde

Lasă un răspuns

