CINE E PE PRIMUL LOC? „UN PASTE FERICIT.”


UN ADEVARAT PASTE.DE FAPT „UN PASTE FOARTE FERICIT.”SA STAI CU O FAT SI GINDUL SA-TI FIE DOARLQA ……ANYTA.SA-TI VEZI SORA FERICITA CU ALESUL INIMII SI SA NU PO-TI ALATURI DE PERSOANA IUBITA.SA SARUTI PRIETENA, DAR IN OCHII SI-N INIMA TA SA FIE DOAR……ANYTA.VREAU..DE FAPT NICI NU M-AI STIU CE VREAU.CU CE AM GRESIT DE SUNT URIT AS DE VIATA?
UNUL DINTRE CEI MAI BUNI PRIETENI ESTE MORT,INTR-UN STUPID „ACCIDENT DE MASINA.”FAT INIMII NU-MI POATE FI ALATURI.AM GRESIT MULT FATA DE EA SI-MI PARE RAU, DAR ESTE C-AM TIRZIU.AM SA LUPT PT IUBIREA EI,IAR DACA NU SE MAI POATE AM SA RENUNT.
VA TREBUI SA MA RESEMNEZ.
SUNT MULTE PORVCARII, CARE S-AU SCRIS PE ACEST BLOG.ASA CUM AM PROMIS CUIVA AM AFLAT CINE A SCRIS,NUMELE NU CONTEAZA,PENTRU CA VOIT SAU RAUL SA FACUT.
CHIAR DACA A PROMIS CA VA INDREPTA LUCRURILE,SINCER NU STIU CUM O VA FACE.
STAU IN ACEASTA ZI SFINTA SI VREAU SA MULTUMRSC CU LACRIMI IN OCHI LA 4 PERSOANE:
-AGENT PROXIMITATE:LEUCA VALENTIN,CARE DIN POLITAI AJUNS BODYGUARD-UL IRINEI CORDUNEANU SI CARE NU SE POATE SESIZA DE ILEGALITATILE FACUTE DE IRINA CODIUNEANU
-ADMINISTRATOAREA LICEULUI UNGUREANU, CARE IN CALITATE DE ADMINSTRATOARE A LICEULUI UNGUREANU TIMISOARA, IN LOC SA VADA CAZATII CARE INCALCAU REGULAMENTUL DE ORDINE INTERIOARA CONSUMIND ALCOOL,MA URMAREA PE MINE, FACEA CONTROL IN LIPSA MEA IN CAMERA, CEEA CE ESTE ILEGAL, RASCOLE LUCRURILE SI FACEA POZE SUB PROTECTIA PEDAGOGULUI PLATON.BA M-AI MULT IMI FACE REFERAT PT CA CHEM SALVARE SI IMI PUNE ILEGAL INTERDICTIE INTR-UN LICEU ,CARE NU ESTE PROPIETATEA LU` TASU`.
-DIRECTOAREA LICEULUI UNGUREANU:VIT DANIELA, CARE ESTE DIRECTOARE DOAR CU NUMELE.
STAU SI MA INTREB CE INTERES AU ACESTE PERSOANE.
– ELISABETH, MAMA ANYTEI, CARE DUPA 3 ANI ARE PERFORMANTA SA NU STIE SA VINE DE LA GARA LA LICEUL ANYTEI. M-AI ARE SI NESIMTIREA SA ZICA CA II PASA DE ANYTA. DOAMNA,UNDE ERAI CIND ANYTA A STAT O LUNA IN SPITAL?PE PLAJA IN MALIBU? SCUZE ESTE PREA SARANTOACA SI NICI NU AI DUPA CE BEA APA CA SA PLEC I IN EXCURSIE,NICI CU GINDUL, DAR M-AI ALES PRACTIC.
DAR DL. LEUCA? CE INTERES ARE UN POLITIST SA-MI FACA RAU? DE FAPT CE MAM IRA CIND STIA DINSUL CA AM BLOG DESI NU NE-AM INTILNIT NICIODATA. TENTACULEL IRINEI S-AU INTINS C-AM DEPARTE?
VAZIND CA SUNT M-AI DESTEPT CU 3 SECUNDE CA EI,IRINA CORDUNEANU SI AGENTUL DE POLITIE (DOAR CU NUMELE)LEUCA VALENTIN, AUPUS SA-MI ASCULTE TELEFONUL. FRATILOR, DACA AM CEVA DE VB NU O FAC LA TEL. DE CE ZIC ASTA?FOARTE SIMPLU.ACU` CEVA TIMP DL LEUCA M-A CHEMAT LA SECTIE SI LEGAT DE UN ARTICOL,MI-A PROMIS CA VA APELA LA S.R.I., PT A AFLA I.P. COMPULUI DE PE CARE SA TRIMIS MESAJUL.A TRECUT O LUNA, DAR NU MI-A ZIS NIMIC.INSEAMNA CA SU8NT O VALOARE IN TIMISOARA.EI MA RIDICA EI IMI DAU VALOAREA,DAR ASTA NU MA AJUTA CU NIMIC.
VREAU SA LE MULTUMESC PENTRU ACESTE SARBATORI PASCALE IN LACRIMI.

Lasă un răspuns

