M-am visat in Hawai si-am ajuns in RAI



Din seria „M-am visat in Hawai si-am ajuns in RAI”,va prezint primul episod:
1.CEREREA DE COOPERARE A BUNULUI MEU PRIETEN ,SERGENTUL RICK WILIAMS ROLLA
Amber Alert ~ LOOK @ poza ei! Apoi, vă rugăm Forward

Sergent Rick Williams Rolla Departamentul de poliţie 1007 N. Elm St Rolla, MO 65401 (573) 364-1213 Fax (573) 364-6346 Vă rugăm să vă la imagine, citiţi ceea ce spune mama ei, apoi a transmite acest mesaj pe .. meu an 13 fată vechi, Ashley Flores, lipseşte …
Ea a fost lipsă de două săptămâni acum.
Poate că dacă toată lumea trece pe aceasta, cineva va vedea acest copil. Vă cer tuturor, vă implor să vă rugăm să transmite acest e-mail pe nimeni şi toată lumea ştii, VĂ ROG. Aceasta nu este încă prea târziu. Vă rugăm să ne ajute. Dacă cineva ştie ceva, vă rugăm să rugăciuni de contact sunt apreciate! Dacă a fost copilul tau, ce-ar vrea tot ajutorul de care aveţi a putut a lua!

Lasă un răspuns

