imi cer scuze domnule,LEUCA VALENTIN.SALVEAZ-O PE CSILLA SZABO



INTR-UN ARTICOL MAI VECHI IL FACEMA PE DOMNUL LEUCA „TABLAGIU”.
IERI AM AVUT O DISCUTIE PARTICULARA CU DINSUL SI AM REALIZAT CA MULTE DIN CE SE INTIMPLAIN LICEUL UNGUREANU II SUNT STRAINE.AM VB CU DINSUL NEOFICIAL SI DIN DISCUTIA AVUTA A REIESIT :

IMI CER PUBLIC SCUZE DOMNULUI „TABLAGIU(ASA CUM I-AM ZIS IN ARTICOLUL TRECUT) PENTRU ATITUDINEA PE CARE AM AVUT-O FATA DE DINSUL.
CHIAR DACA AM FOST CRITICAT IN SECTIE CU BLOGUL(DESI AM DREPTATE),AM REALIZAT CA DOMNUL LEUCA NU STIE CARE ESTE REALITATEA DIN UNGUREANU.DINSUL STIA DECIT INFORMATIILE ERONATE SI PUTERNIC DEFORMATE IN FAVOAREA IRINEI CORDUNEANU SI A GASTII EI:
-TOADER LILIANA SUPER DIRIGINTA CU SUFLET DE AUR CARE ARE GRIJA SA DISTRUGA FERICIREA ALTORA
-SUPER PEDAGOGA MARIANA,CARE INAINTE DE SCANDAL O FACEA PE ANYTA NEBUNA,ACU` ESTE UN PION IN TRIOUL CORDUNEANU-MARIANA-LILIANA.
-DANIELA VIT,DOAMNA DIRECTOARE ,CARE SPUN SINCER O APRECIAM ENORM,DAR M-A DECEPTIONAT ENORM.
DAR SA REVIN CU CITEVA OBIECTII
1.EU AM FOST PLECAT O PERIOADA LA ARAD SI NU AM AVUT TIMP DE BLOG SI UN ASA ZIS „BUN PRIETEN” A AVUT GRIJA SA IMI TINA BLOGUL CALD
2.ARTICOLUL LEGAT DE SZABO ANYTA SI ASA ZISA RELATIE SEXUALA DINTRE NOI NU A FOST SCRIS DE MINE.CHIAR DACA AR FI FOST CEVA INTRE MINE SI DOMNISOARA SZABO ACEASTA STELUTA,CARE ESTE O PIESA DE BATAIE IN DUELUL CIRSTEA-CORDUNEANU(SI IMPLICIT LICEUL UNGUREANU) NU O DENIGRAM.
DRAGA IRINUCA DACA AI DE GIND SA VISEZAI CA MA VEI INVINGE PE MINE MAI AI DE VISAT.
IRINUCA CHIAR DACA AM ZIS CA MA LAS ARESTAT PT BINELE ANYTEI,NU INSEAMNA CA M-AI INVINS.ESTE TOT VICTORIA MEA.DC? PENTRU CA AM SCOS UN SUFLET NEVINOVAT DIN „BATAIA” TA:SZABO ANYTA.
M-AI NOU AM AFLAT CA MAMA ANYTEI A FACUT PLINGERE CONTRA MEA?SINCER: NU-MI MPASA.DC?PENTRU CA NU MA COBOR LA NIVELUL ACELEI FEMEI, CARE DUPA DOI ANI NU STIE SA VINA DE LA GARA LA LICEU.
IRINUCA AI DEMNITATE SI LASA ACEST SUFLETEL NEVINOVAT IN PACE.CSILLA SZABO NU ESTE NU MAI ESTE CU MINE .LASA-O IN PACE.
AM INTELES CA VREI SA MA DAI IN JUDECATA.PT CE:?
-PENTRU CA TEAM FACUT MOLDOVEANCA:
-PENTRU REFERATUL ILEGAL FACUT DE MARIANA
-PENTRU CONTROLUL ABUZIV FACUT DE TINE SI PLATON IN CAMERA CIND AI RAVASIT DULAPUL SI APOI AI FACUT POZE?PENTRU CE IRINUCA:

DRAGA IRINUCA IA AMINTE SI INVATA DE LA RODICA.CREZI CA DACA MA INVRAJBESTI CU FLAVIUS CISTIGI CEVA? MAI TIRZIU ADEVARUL VA IESI LA IVEALA.
ORCUM TINE MINTE:TU LA VALOAREA MEA NICIODAT NU VEI AJUNGE.
EU MI-AM PERMIS SA ARUNC CU BANII PE FETE DAR TU NICI O MASINA NOUA NU ESTI IN STARE SA-TI IEI.
AM SA ASTEPT ANCHETA FACUTA DE DL.LEUCA SI APOI V-OIM PUTEA VORBI DE TRANSPARENTA IN POLITIE(O PARTE A EI).
DL.LEUCA FI ECHIDISTATNT SI APLICA LEGEA SI SCAP-O PE ANYTA DIN MOCIRLA CREATA DE IRINA CORDUNEANU.
IRNUCA CHAIR DACA AI FACUT PRINT SCREEM LA BLOG SI L-AI DAT MAMEI ANYTEI, CARE LA DUS LA POLITIE,CE REZOLVI?VREI SA MA VEZI ARESTAT?TE AJUTA CU CEVA?
DACA O LASI PE ANYTA IN PACE DUPA CE TU NU VEI MAI FI ADMINISTRATOARE POATE AM SA-TI FAC PLACEREA PENTRU O ZI.

One response to this post.

  1. Nu mai sunt tablagii. Acum se foloseşte litera „d”!

    Răspunde

Lasă un răspuns

