LA MULTI ANI-RODICA-LICEUL E.UNGUREANU TIMISOARA


CU OCAZIA ZILEI DE 8 MARTIE VREAU SA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI LA 5 PERSOANE, CARE PRIN ATITUDINEA LOT MI-AU SCHIMBAT VIATA SI MI-AU ARATAT,ADEVARATA FATA A LUMII.
1.FIERASCU AURELIA-LA MULTI ANI SI DUMNEZEU SA TE IERTE DRAGA MATUSICA.ITI MULTUMESC PENTRU SFATURI SI V-OI FACE TOT CE POT CA SA LE RESPECT.
2.SZABO ANYTA-CARE DESI RELATIA NOASTRA ESTE M-AI CA TOM SI JERRY DIN CAUZA INGINFATEI DE IRINA CORDUNEANU,MA MARCAT SI IN INIMA MEA ARE UN LOC APARTE
3.mamy RODY- ITI MULTUMESC PENTRU TOT SI SPUN CA A FOST O PIATRA DE TEMELIE LA SCHIMBAREA MEA.VIZIUNEA SI DISCUTIILE CU TINE MI-AU FOST UTILE SI NU AM UITAT NIMIC DIN CE AM VB .CHIAR DACA ACU` NU POT APLICA LE AM IN MINTE SI V-OI APLICA INVATAMINTELE TALE.INDUFERENT UNDE V-OI FI NU V-OI UITA DE TINE.LA MULTI ANI SACRA DOAMNA RODICA
4.IRINA CORDUNEANU-CHIAR DACA ESTI O INGIMFATA,EU TOT TE RESPECT SI ITI UREZ LA MULTI ANI.
5.FIRASCU ELENA-BUNICA MEA,CARE FARA AJUTORUL DINSEI NU ERAM UNDE SUNT SI CINE SUNT.
VREAU SA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI CU OCAZIA ZILE DE 8 MARTIE SI UNEI FIINTE SPECIALE PT MINE: NICULINA STOICAN.
P.S.- VREAU SA IREZ LA MULTI ANI SI DOAMNEI ELIZABETH(MAMA ANYTEI),CARE PRIN ATITIDINEAI AROGANTA MA INVATAT CUM TREBUIE TRATA-TI UNGURII SI OAMENII CA DINSA IN GENERAL.

Lasă un răspuns

