eu sunt amalia cea drogata.viata de steluta


poate ma insel, dar sincer : nu. mi-as fi dorit sa fie asa.cind zicam ca anyta sa schimbat si face prostii materialiste cu baietii de bani gat,nimeni nu ma crezut, dar acu` se vede rezultatul:
anyta innainte nu avea bani ,iar acu` pe zi ce trece are tot mai multe haine noi.partea prosta este ca fata va ajunge ,de fapt a luat-o de mult pe drumuri gresite, care din pacate(pentru ea) vor duce doar la puscarie.
sincer imi pare rau de ea,pentru ca am iubit-o cu adevarat si de ce sa mint inca o iubesc.mereu am incercat sa o ajut, dar nu ma ceert cu toti pentru ea.
1.pe lorena o face curva
2.fetele din clasa le jigneste(unele)
3influentata de lorena frunza se intilneste cu toti papitoii de bani gata(fugind din camin,fara bilet de voie)(sunt dovezi)
4.daniela gorghiu o invata numai prostii si cum sa ma santajeze.dar putin imi pasa.
fata asta chiar daca a fost maltrata la viata ei,mai poate fi readusa pe drumul cel bun, dar numai daca irina corduneanu nu tine cu tot dinadinsul sa se razbune pe mine distrugind-o
da, recunosc sa o vad pe anyta in halul asta ,dar ce sa fac?
anyta este asa datorita irinei corduneanu .
draga irinuca nu politia o indreapta.daca chemi politia nu o va indrepta pe anyta
,dar cum tu nu ai constiinta nu iti dai seama(pacat ca esti mama)

Lasă un răspuns

