SZABO ANYTA:CE MAMA TOP MODEL AI.ELIZABET CE SA PROFIT DE PE ANYTA?



O BOZGOROAICA?DA DED FAPT O UNGUROAICA ATIT DE DESTEAPTA CA NU STIE SA AJUNGA DE LA GARA PINA LA LICEUL FETEI EI. ESTE VORBA DOAMNEI ELIZABET(VARIANTA ROMINEASCA),MAMA ANYTEI, CARE CREZIND CA DACA ARE FATA LA LICEU A APUCAT PE DUMNEZEU DE UN PICIOR.SA GINDIT ACEASTA DOAMNA SA VINA LA ORAS,NIMIC ANORMAL, DAR FAZA ESTE CA ACEASTA DOAMNA NU ESTE PENTRU PRIMA DAT CIND VINE IN ORAS, DAR TOT ASA RAMINE.CUM POTI SA NU STI SA VII LA FATA TA CIND AI MAI VENIT DE CITEVA ORI.
DAR CUM ACEASTA DOAMNA ESTE O MAHALAGIOACA , CUM ZIC CE-I DIN ACEL SAT UITAT DE CIVILIZATIE.CE PARERE POT AVEA DESPRE ACEASTA DOAMNA, CARE SI-A BATUT FATA CE-A MARE CU CUREAU DE LA MASINA DE SPALAT PENTRU CA IUBESTE UN BARBAT (ADEVARAT,CARE PUTEA SA-I FIE TATA),DE A BAGT-O IN SPITAL.
CUM ACEASTA DOAMNA NU M-AI AVEA CE SA ZICA DE MINE A INCEPUT SA INVENTEZE.SI CUM STATEA LA GURA SOBEI, IN MOMENTELE DE INTELIGENTA, A MGINDIT CA ASA POATE AJUNGE CINEVA DACA MA DENIGREAZA PE MINE.
DOAMNA(MULT SPUS,PENTRU CA LA CUM ARATA,SI MUMA PADURII E MISS UNIVERS)NU SUNT VEDETA CA SA MA ATACI.
SI ACU` GLUMA ZILE:

EU AM SUNAT-O PE DINSA IN NUMELE LUI FLAVIUS IORGOVAN.
INTREBAREA ESTE: DE CE AS FACE-O? DE CE NU SUNAM IN NUMELE MEU?
EU VREAU SA PROFIT DE PE URMA ANYTEI.
CE SA PROFIT? BANI.DINSA II DA 5 LEI PE SAPTAMINA,DIN CARE 3,5LEI ESTE TRENUL.REST 1,5 LEI.ASTA E PROFIT?
AVEREA LOR? DAR CARE AVERE? CA AU O CASUTA, CARE SRA SA CADA LA PRIMA ZDRUNCINATURA.
CE-I CARE MA CUNOSC STIU CA EU AM BAGAT MILIOANE IN EA. DAR NU ASTA E PROBLEMA. ACEASTA DOAMNA ,CARE NU STIE NICI SA VB BINE ROMINESTE(A VB CU MINE) IMI REPROSEAZA CA VREAU SA PROFIT DE FIESA.
DIN CITE STIU ANYTA NU ESTE TOP MODEL SI NICI NU DETINE VREO FUNCTIE, DE CARE AS PUTEA EU PROFITA.
ACEASTA DOAMNA MA ACUZA CA VREAU SA PROFIT DE FIESA, DAR NU SPUNA CA APROAPE O LUNA NICI NU A TRECUT PE LA FIESA CIT A FOST INTERNATA. EU AM FOST SINGURUL,CARE ZI LUMINA STATEAM CU EA, VB CU DOCTORII SA VAD CUM SE SIMTE SI CE MAI TREBUIE.
ANYTA STIE CA DOCTORUL CARE SA OCUPAT DE EA IMI ESTE FOARTE BUN PRIETEN.
DUPA CE CA NU IA LIPSIT NIMIC, ACEASTA FEMEIE MAI ARE NESIMTIREA SA MA ACUZE CA VREAU SA PROFIT DE FIESA. BUNICUL MEU IA DOBINDA SALARIUL LOR PE 3 LUNI.
CE I CARE O CUNOSC PE ANYTA POT CONFIRMA:
CUM ARATA ANYTA INAINTE DE A FI CU MINE SI CUM ARATA ACU`
SINCER:
JUR CA NU MI PARE RAU DE NIMIC, PENTRU CA O IUBESC CU ADEVART SI STIU CA DESI FACE ASA MA IUBESTE(FAPT CONFIRMAT CHIAR DE EA VINERI ACU` 2 SAPTAMINI)
CIT DESPREA ASA ZISUL; APEL:DOAMNA JUR CA NU AM SUNAT EU IN NUMELE LUI FLAVIUS.DE CE SA SUN IN NUMELE LUI?DE CE NU SUNAM IN NUMELE MEU?
DE CEW NU INTREBI DRAGA”MAMA SOACRA” IN CE HAL ERA FIETA LUNEA TRECUTA,CIND SA DAT SOAR EI MAI MARE ENI.OARE DE SANATOASA SA DAT ENI?
SI ACU` CARE SUFERA DE DUBLA PERSONALITATE?
IRINA CORDUNEANU ESTE SINGURA VINOVATA.EA DIN DORINTA DE A MA DOBORI PE MINE, IA MACINAT NERVII ACESTEI FETE.
DETIN PROBE LEGATE DE PRTAREA FETII, DAR NU LE POT ARAT,PENTRU CA FATA AR FI ARESTATA.
„MAMA SOACRA” BAGA-TI MINTILE IN CAP SI VEZI REALITATE.
CIT A FOST FIETA IN SPITAL PE IRINA A INTERESAT-O DE FIETA? EA SI CU PEDAGOGA MARIANA S-AU LUAT DE MINE,PE MOTIV CA MERG LA ANYTA CU MINCARE..
ANYTA NU AVEA GEACA SI I-AM DAT GEACA MEA CU COCA COLA SI VAZIND-O MARIANA A FACUT-O NEBUNA(EU AM AUZIT)

PROMIT CA AM SA REVIN M-AI MULTE DETALII LEGATE DE VIATA ACESTEI FEMEI, CARE CREDE CA POATE CONCURA CU MINE FINANCIAR.

Lasă un răspuns

