IRINA CORDUNEANU-ASTA NU ESTE SZABO ANYTA,CI O LEGUMA UMANA



STAU SI MA INTREB :DROGURILE ADUC FERICIREA.SE PARE CA PENTRU O FATA, CARE NU ARE ROST SA O FAC VEDETA,DA.
NU STIU DAR AM VAZUT PE PIELEA MEA .DC O LEGUMA UMANA? PENTRU CA ACEASTA FATA NU MAI GINDESTE.A AJUNS SA SANTAJEZE BAIETI,CA SA O IA DE NEVASAT(AM DOVADA VIDEO) CIT SI MULTE ALTELE.
DOAMNA CORDUNEANU AM AUZIT DE LA FLAVIUS IORGOVAN, CA AVE-TI INTENTIA SA TRIMITE-TI PE DOMNUL LEUCA DUPA MINE.DC SA SE DERANJEZE OMUL? VIN EU LA DINSUL? DAR PE CE MOTIV? POATE IN SFIRSIT AI MUSTRARI DE CONSTIINTA SI INDREPTI ILEGALITATILE FACUTE DE TINE DIN LICEU?
1.DOMNUL PEDAGOG CONTINUA SA ACTIVEZE IN CAMIN DESI LEGEA ESTE PENTRU TOTI(DAR SE PARE CA PT TINE NU)
2.REFERATUL PE CARE LA FACUT MARIANA,PEDAGOGA ANGAJATA PE POST DE SIRENA SI SPERIETOARE, CARE STI SI TU CA ESTE ILEGAL, DAR CONTINUI SA MUSAMALIZEZI TOTUL
3 AM AFLAT CA VREI SA-TI TRIMI-TI SOTUL SA MA BATA.CIND SI UNDE?PENTRU AL SCUTI DE DERANJ,VIN EU.
4.DRAGUTO NU MIE IMI FACI RAU ,CI ANYTEI.UITE-O IN CE STARE A AJUNS.FATA AIA NU VA TRECE ANUL SI ASTA MULTUMITA TIE(SI PRESIUNII TALE PSIHICE)
5AM AFLAT CA VREI SA MA VEZI ARESTAT.CHIAR VREI?DACA PE TINE TE AJUTA CU CEVA ITI FAC PE PLAC,DAR NU UITA, CA TU NU VEI MAI STA MULT TIMP PE FUNCTIE,CHIAR DACA DOAMNA DIRECTOARE INCHIDE OCHII SI MUSAMALIZEAZA TOT CE FACI TU.
STAU SI MA INTREB CUM A-TI AVUT NESIMTITUL TUPEU SA TIPATI LA FETE IN SPECIAL LA DANIELA GORGHIU SA POLECE VINEREA ACASA, PENTRU A ADUCE TU STAINI SI A INCASA DE 2 ORI PENTRU UN LOC. NU ESTE CUMVA ILEGAL ,DOAMNA CORDUNEANU?LA ORSOVA NU TE A INVATAT CE-I LEGAL SI CE NU-I?
RUSINICA,RUSINICA,RUSINICA, DAR CUM TU NU AI SCRUPULE NU STI CE-I AIA.
DE CE MINTI IRINA. CE IAI ZIS LUI FLAVIUS? CA EU M-AM RUGAT DE TINE SA MA CAZEZI IN CAMIN? CA AM O SITUATIE MAI DIFICILA?
MI-A ZIS FLAVIUS CA VREI SA MA DAI IN JUDECATA. CE TE RETINE.DAR SUNT CURIOS CE MOTIV AI? CA STA PLATON PE FUNCTIE DESI LEGAL NU ARFE VOIE?CA AI FACUT REFERAT ILEGAL? CA MUSAMALIZE IN CONTINUARE O NEDREPTATE CONTRA MEA?
CE TE INTERESEAZA DACA M-AM CULCAT CU ANYTA?
DA,M-AM………….. NU M-AI CONTEAZA, DAR NU ITI SPUN SINCER

NU M-AM CULCAT CU ANYTA LA PROTOCOL.

RESTUL CREZI CE VREI.CHIAR DACA M-AM CULCAT CU ANYTA CE TE INTERESEAZA.
DAR ASTA NU INSEAMNA CA M-AM CULCAT SAU NU.

PS: 1. NU AM TRIMIS MESAJE DE AMENINTARE STELEI, PENTRU CA NU AM NIMIC CU DOAMNA.
2.COSTICA,MI-A ZIS FLAVIUS CA IA ZIS ,CA EU AM ZIS CA I-AM PLATIT CHIRIA SI L-AM TINUT PE TIGARI?
DRAGII CATEI NU M-AI VB GURA FARA VOI
NU AM ZIS EU NIMIC
NU I-AM DAT NICI UN BAN LUI FLAVIUS IORGOVAN ,PENTRU ZILELEL STATE LA LE CIT DEPRE TIGARI,LA CIT FUMAM EU DE UNDE SA-I DAU. SA VA FIE RUSINE LA CARE INFLORINTI.SUNTE-TI NISTE CRETINI SI PUPINCURISTI, CARE NU STIU CUM SA SE BAGE PE SUB PILE IRINEI CORDUNEANU SI PROFITIND DE MINE:
1.VOI PENTRU A VA VEDEA IRINA BINE MINTITI CU NERUSINA,JIGODII ORDINARE CE SUNTETI
2 IRINA CA SA MA DENIGREZE PE MINE PROFITA DE VOI.
TINE MINTE IRINUCA: NU TE LAS SA ITI BA -TI JOC DE ANYTA. M-AI BINE MORT DECIT SA O VAD PE ANYTA CA SUFERA.

One response to this post.

  1. Posted by esti coco on 9 Martie 2011 at 22:54

    mare prostalau…prin tara asta…ziki k sunt memoriile unei gheise…bine ca nu vrei sa faci roman de film

    Răspunde

Lasă un răspuns

