SEX IN CAMERA DE PROTOCOL (ASTEPTA-TI SI VE-TI VEDEA)



SUNT ASALTAT CU INTREBARI:
TE-AI CULCAT CU ANYTA?
A TRECUT ANYTA PRIN PATUL TAU?.
DE CE AI PARASIT-OM PE ANYTA DUPA CE TE-AI CULCAT CU EA?O M-AI IUBESTI PE ANYTA?
ESTE ANYTA GRAVIDA CU TINE?
DACA E GRAVIDA O IEI DE NEVASTA?

P.S.-PRIMUL CLIP IL DEDIC LUI NELYY:ASA-I CA-TI SEAMANA? SI URMATORUL BUNEI MELE „MAMICI”.ASA ARATI SI TU CRIZAT-O.

1. OAMENI EU NU AM AFIRMAT NICIODAT CA M-AM CULCAT CU ANYTA SAU NU.
2.DACA ANYTA ESTWE GRAVIDA SIGUR CA O IAU DE NEVASTA,PENTRU CA LA VARA ORICUM NE CASATORIM.
3.DA, O IUBESC PE ANYTA
4.NE-AM DESPARTIT DIN CAUZA IRINEI CORDUNEANU,MARIANA SI MAI ALES TOADER LILIANA
5. DE CE TE INTERESEAZA LYSY,DACA M-AM CULCAT CU ANYTA?TU CE AI FACUT CU COSTEL IN VARA?
6. SI DACA AR FI ANYTA GRAVIDA ESTE DOAR TREABA MEA,DAR……….
CIT DESPRE :

SEXUL LA PROTOCOL AM SA SPUN M-AI TIRZIU.MOMENTAN NU M-AI ZIC NIMIC.FIECARE CREDE-TI CE VRE-TI

One response to this post.

  1. ms pt urari >:D<Dar nu inteleg de ce este proasta? ea nu vede ca daca te pierde toti o vor trata cum este:O CURVA MUISTA?Tu de ce stai cu o muista?Doar esti la facultate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

