IRINA CORDUNEANU-FARADELEGEA E SORA MEA


IN ARTICOLELE TRECUTE ARATAM CU NESIMTIREA IRINEI CORDUNEANU NU ARE LIMITE IN A INCALCA LEGEA.DESI GUVERNUL BOC III A DAT LEGEA IMPOTRIVA CUMULUI DE PENSII, IN CAMINUL ADMINISTRRAT DE SUPER MOLDOVEACA LU`PESTE LEGEA NU-I LEGE.PESTE TOT SE APLICA LEGEA CUMULUI DE VENIT LA STAT, LA MOLDOVEANCA,LEGEA NU ESTE VALABILA.
EU INTELEG CA ARE „LOCOTENENTI” IN PLITIE,DAR N-O FI FRATE IRINA SOAR LU` BOC.
DRAGA IRINUCA LEGEA NU ESTE VALABILA SI PENTRU LICEUL TAU?ZILEL TRECUTE DOAMNA DIRECTOARE ADJUNCTA VIT DANIELA MA ACUZA CA DENIGREZ LICEUL PRIN ARTICOLELE MELE, DAR DOAMNA DIRECTOARE CUM PUTE-TI INCHIDE OCHII CIND SE INCALCA LEGEA?SAU AR TREBUI SA-I INCHID SI EU?
NU M-AI POT SA-I INCHID,DUPA CE ACEASTA MOLDOVEANCA,SCOLITA LA FACULTATEA CU CAPACITATE REDUSA DE LA ORSOVA INCALCA LA TOT PASUL LEGEA.
POATE NE SPUNE IRINUCA CUM SA PERFECTAT CONTRACTUL CU FIRMA CARE DISTRIBUIA(POATE INCA M-AI DISTRIBUIE FRUCTE LA CANTINA LICEULUI.NU ADUC NICI O ACUZATIE ” MOMENTAN” ,DAR STRING DOVEZI SI SPER CA IRINUCA SA NU APUCE CRACIUNUL IN FUNCTIE.
SFATUL MEU DOAMNA CORDUNEANU: DA-TI DEMISIA CIT O M-AI POTI CU ONOARE(DACA STII CE ESTE AIA).
AM FOST INTREBAT DACA AM FACUT SEX CU ANYTA SZABO IN CAMERA DE PROTOCOL.
DE CE VA INTERESEAZA?DACA AM FACUT, CARE ESTE PROBLEMA VOASTRA?EU NU ZIC CA MA FACUT SAU NU,DAR NU ESTE INCA MOMENTUL, PENTRU A SPUNE ADEVARUL PE BLOG.
DOAMNA DIRECTOARE SUNT PROBLEME M-AI IMPORTANTE DECIT DACA AM FACUT SEX CU ANYTA.NU MA INTREBA-TI DACA ESTE SI GRAVIDA,DACA A FACUT AVORT.CE M-AI VRE-TI SA STITI.DEDICATIE DIN INIMA PENTRU „MAMICUTA ” IRIBUCA CORDUNEANU.

Lasă un răspuns

