CIRSTEA FLORIN,323 SI super nevasta-mea swhou(szabo anyta)


AM VORBIT ZILELE TRECUTE CU CINEVA, CARE ASA CUM O STIAM :O FEMEIE SUPER INTELIGENTA SI DESCURCAREATA SI-A DAT SEAMA CA TOT ACEST SCANDAL CIRSTEA FLORIN-SZABO ANYTA ESTE DE FAPT UN SWHOU.
TREBUIE STI SA CITESTI PRINTRE RINDURI CA SA-TI DAI SEAMA,DAR O ACTRITA DE DE VALOAREA IRINEI CORDUNEANU,NU-SI POATE DA SEAMA.
DRAGA IRINUCA TU ORCE AI FACE NU POTI IMPIEDICA IUBIREA DINTRE NOI.
DACA STATEA IN BANCA TA , DRAGA IRINUCA NU SE AJUNGEA AICI.
VA MULTUMESC FETELOR PENTRU TOT.
N-AM SA UIT AJUTORUL ACORDAT SI CIND ACEST RAZBOI SE VA TERMINA CU DEMITEREA IRINEI CORDUNEANU,VA VE-TI PRIMI RASPLATA.
TOTUL VA APAREA FOARTE CURIND IN PRESA CENTRALA.
ITI MULTUMESC ANYTA.AI FOST ESTI EXCEPTIONALA.DE ASTA ESTE NEVASTA MEA(CIND FACI 18 VA FI LEGAL).CA SI TINE SI EU ABIA ASTEPT SA MERGEM LA ALTAR.
IERI AM VORBIT CU MAMA SOACRA SI I-AM EXPLICAT DESPRE ACEST SWHOU,PENTRU A NU CREDE CE MINTE IRINUCA.
IRINUCA SFATUL MEU ESTE SA RACI, PENTRU CA TU CU FIECARE CUVINT CAZI TOT M-AI MULT IN RIDICOL.ZIUA PLECARII TALE SE APROPIE M-AI REPEDE DECIT CREZI TU.(JUR PE FAMILIA MEA)
SA-TI EXPLIC:
1-CUM A STIUT MARIAN, DACA EU NU ERAM DE ACORD SA-I ZICA NELLY?
2.CUM STATEA ANYTA CU MINE IN BRATE, DACA MA URA CU ADEVARAT?
3.VENEA ANYTA SINGURA CU MINE, SEARA,DACA EU O AMENINTAM?
ESTI RIDICOLA IRINUCA.VORBA LUI ROBERT TURCESCU: „AI O BILA NEGRA”,DAR TU DE CIND A INCEPUT TOTUL AI NUMAI BILE NEGRE.
EU AM GASIT UNDE STAU, DAR CRED CA ESTE TIMPUL SA-TI CAUTI DIN TIMP DE LUCRU,PENTRU CA PE O PERIOADA ASA DE GREA NU STIU DACA VEI GASI,COROBORAT SI CU INTELIGENTA TA DE ORSOVA……….
NU TREBUIE SA STAU IN CAMIN CA SA TE RIDICULIZEZI.VREI SA MA DAI IN JUDECATA:
ABIA ASTPT,PENTRU CA SINGURA CARE VA PIERDE ESTI TU.VREI SA CHEMI POLITIA?ITI DAU NR MEU,ADRESA? CE SA FACA POLITIA? NU POATE SA-TI BAGE CREIER IN CAP.SMECHERIA NU SE INVATA LA SCOALA,NICI LA ORSOVA.TI-AM PROPUS PACE NU AI VRUT,TU VEI PIERDE.CE SA-MI FACI? SA MA ARESTEZI?PENTRU BINELE NEVESTEI MELE O FAC SI PE ASTA.VIN SA MA ARESTEZI CIND VREI, DAR PE CE MOTIV?CA NU ACCEPT REFERATUL FALS FACUT DE MARIANA?ZIMI CIND SI VIN SA MA ARESTEZI.DACA PENTRU FIECARE MINUT DE AREST AL MEU ECHIVALA CU UN GRAM DE CREIER PENTRU TINE, AR TREBUI SA IAU OPUSCARIE PE VIATA.
UITA-TE LA TINE AI CHEMAT-O PE MAMA SOACRA SA VINA LA SCOALA.VENI?NU, PENTRU CA STIE ADEVARUL.
M-AI GINDESTE-TE.FELICITARI MAMY, PENTRU CA TI-AI DAT SEAMA DE ADEVAR SI NU TI-AI BATUT CAPUL.dedicatie pentru tine irinuca corduneanu:
IAR AI PICAT DE FAZAN.MEREU V-OI FI CU 3 SECUNDE INNAINTEA TA”.

2 responses to this post.

  1. Posted by upyours on 24 Februarie 2010 at 19:53


    Futu-te-n inima de simpatic!Ai innebunit-o pe unguroiaca.Iar irinei ii trebuie si ei pula de te streseaza asa?

    Răspunde

Lasă un răspuns

