SUPER PEDAGOGA MARIANA-SUNT GELOASA FERICIREA ANYTEI SZABO


POATE CREDE-TI CA EXAGEREZ, DAR JUR CA NU. RECUNOSC CA IN TRECUT MARIANA M-A AJUTAT, DAT DATORITA UNUI EVENIMENT M-AI PUTIN PLACUT CU FIUL DINSE ALEX(PE CARE NU VREAU SA-L COMENTEZ) S-A INTORS CONTRA MEA. MA SURPINDERE NERUSINAREA SI NONSALANTA DE CARE A DAT DOVADA ACEASTA PEDAGOGA, CARE ” A FACUT O FACULTATE”, DAR UYNDE? LA ORSOVA, PENTRUI CA INTIMISOARA NU ESTE DE NIVELUL INTELECTUAL AL DINSEI(ACEASTA FACULATE A FACUT-O SI RODICA, DAR DIN ALTE MOTIVE, NU INTELECTUALE).
ACEASTA PEDAGOGA DE DOI BANI, CARE NU STIE CE FACULATTE A ABSOLVIT CU DIPLOMA IN MINA, ARE ATITA NESIMTIRE SA RECUNOASCA RIZIND IN TELEFON IN SEARA ZILEI DE VINERI CA EA MI-A FACUT REFERAT,PENTRU CA AM CHEMAT SALVARE.
ASA CEVA NICI IN TOPURILE RUSINICA NU INTRA, PENTRU CA ESTE DE CASCADORII RISULUI SI CEL M-AI DUREROS ESTE CA LUCREAZA INTR-O INSTITUTIE CU NOI BOBOCI.
ACESTI BOBOCI AR TREBUI SA INVETE CEVA DE LA DINSA, DAR CE SA INVETE?
– SA FACA BIJNITA LA LOCUL DE JUNCA CU DULCIURI SIM PRODUSE COSMETICE
– SA INCALCE LEGEA BUNULUI SIMTI RIZIND SI CU ATITA NESIMTIRE.
DUMINICA AM VORBITA CU DOMAN DIRECTOARE VIT DANIELA, CARE ERA REVOLTATA, CA TIRASC NUMELE LICELUI INTR-O MOCIRLA , DUPA PAREREA DINSEI CREATA DE MINE.DOAMNA DIRECTOAREA, ACEASTA PEDAGOGA, CARE INCALCA LEGEA SI LEGEA BUNULUI SIMT NU VA STIRBESTE NUMLE SI PRESTIGIUL LICEULUI?
CUM PUTE-TI SPUNE CA EU STIRBESC VALOAREA LICEULUI?CARE VALOARE? VALOARE DATA DE „EXMATRICULARI” PREFERENTIALE DIN CAMIN?
CIND AM PREZENTAT DOVEZI DOAMNEI PEDAGOG DESPRE INCALCAREA REGULAMENTULUI, DINSA IMPREUNA CU DOAMNA ADMINISTRATOAREA IRINA CORDUNEANU RIDEAU CUM ACESTI DOI RATATI SAREAU LA BATAIE.
DAR CUM DUMNEZEU NU DOARME, ACESTI DOI INDIVIZI AU FOST DA-TI FARA, DAR NU PENTRU ACELE DOVEZI , CI PENTRU CA O DERANJAU NOAPTEA CU APELURI PE SI II VORBEAU URIT DOAMNEI SUPER PEDAGOG.
ADEVARAT CA FIZIOLOC ESTE O DOAMNA SI NU AR TREBUI VB ASA CU DINSA, DA REAL ESTE O MEMBRA A CLANULUYI, CARE A INSTAURAT TIRANIA IN CAMINUL UNGUREANU.
VINERI SZABO ANYTA A FOST GASITA VORBIND CU MINI SI VAZIND DOAMNA PEDAGOG, A FACUT SPUME, M-AI CA BOUNUX-UL SI RAPORTAT M-AI SUS.
STAU SI MA INTREB: ACESATA FATA NU ARE VOIE SA FIE FERICITA?
MARIANA , DACA EU NU AM VOI SA O IAU DE NEVASTA IA-O TU.
ASA SE PIRDE PRESTIGIUL ACESTUI LICEU CU OAMENI, CA MARIANA SI IRINA CORDUNEANU, CARE DORESC SA DICTEZE SI VIATA PERSONALA A FETELOR.
DOAMAN PEDAGOG, DE CE ESTI GELOASA PE FERICIREA FETEI? PENTRU CA DUMNEAVOASTRA NU PUTE-TI?DAR OARE MERITA-TI?
MARX SPUNE:” FERICIREA SE AGONISESTE, NU SE CERSESTE”.
SI MERGIND PE PRINCIUL LUI HITLER:” DACA EU NU SUNT, TU DE CE SA FI, FACE VIATA UN IAD DOMNISOARE SZABO ANYTA.
SI ANITA NU ESTE SINGURUL EXEMPLU:
-DANIELA CIND ERA CU IANI ERA TOAT ASA ATACATA
– LYSY SI COSTEL ACEEASI POVESTE

PINA CIND DOAMNA DIRECTOARE? ASAT STIRBESTE PRESTIGIUL LICEULUI NU EU.
IA REVIZUI-TI DUMNEAVOASTRA PURTAREA CESTOR DOUA DINTRE DICTAOARE SI VA PROMIT CA AM SA VA LAUD.
DAR MOMENTAN CE SA LAUD?
CA SUPER PEDAGOAG MARIANA FACE REFERAT ILEGAL? CA INTERZICE FETELOR SA M-AI9 VORBEASCA CU MINE, PENTRU CA NU II LAUD DICTATURA?
AM AUZIT CA VRE-TI SA MA ARESTA-TI. DE CE NU O FACE-TI? DAR PE CE MOTIV? CA SPUN ADEVARUL, DOAMAN DIRECTOARE VIT DANIELA?
DACA DUMNEAVOASTRA IMI DA-TI ARGUMENTE DE LAUDA PROMIT SA O FAC.

MARIAN IA AMINTE LA DEDICATIA NOASTRA(EU SI ANYTA) PENTRU DVS. FIGURILE ASTEA LE FACEM IN ANII 90, PACAT CA A TRECUT ANII PE LINGA DVS, CA BEGA PRIN TIMISOARA

VA URMA:” SEX IN CAMERA DE PROTOCOL”

Lasă un răspuns

