DANIELA GORGHIU-ASA MAMA,ASA FIICA, DE BUNICA NU M-AI ZIC


REVIN CU UN DOCUMENTAR DESPRE O ELEVA A LICEULUI UNGUREANU TIMISOARA, CARWE DIN LIPSA DE ACTIVITATE, ABANDONATA DE MAMA SI LASATA IN GRIJA UNEI BUNICI, CARE M-AI CONFUNDA,C-AM FOARTE DES CANA CU PUTINA SI CARE EU AM AUZIT CUM O STRIGA „CURVA”.
DAR CINE ESTE DANIELA? O FATA SIMPLA DE LA TARA, CARE SE ALINIAZA PERFECT PROVERBULUI: „II DAI UN DE4GET ITI IA TOATA MINA”.
DAR CUM ASA? FOARTE SIMPLU: MI-A FOST MILA DE EA SI AM DISCUTAT CU MATUSA EI,(IN NUMELE EI) SI-AM CONVINS-O SA-I DEA CADOU UN LAPTOP.
ACEASTA FETITA, CARE DE BUNA CE ESTE A PARASIT-O SI MAMA EI.(LA INCEPUT AM CREZUT CA MAMAEI ESTE REA, DAR ACU` II DAU DREPTATE)
SIGUR SA SATURAT BIATA FEMEIE SA STEA CU UNASEAMENEA SPECIMENT.BIATA FEMEIE RAMININD SINGURA CU FETITA DANIELA, CARE DUPA MOARTEA IN CONDITII FOARTE SUSPECTE ALE TATALUI EI(FIIND OMORIT) VAZIND CE FATA A FACUT SI-A LUAT LUMEA IN CAP.
DE MATUSA EI N-AM NIMIC DE ZIS,O FEMEIE CALCULATA LA CASA EI, DOVADA CA A PARASIT ACEST CUIB DE VISPII.
CE NU INTELEG CUM ACEST TIP(PE CARE-L CUNOSC, LUCRIND IN SOLECTRON IMPREUNA) FERI, POATE SA M-AI STEA IN PREAJMA ACESTEI FETE.
CE NU INTELEG CUM POATE SA FACA ASA RAU SI M-AI ARE SI NESIMTIREA SA-MI ZICA CA EXISTA UN DUMNEZEU.
1ANYTEI II SPUNE CA AM ZIS EU CA ANYTA VREA S-O BATA.
JUR CA NU AM VORBIT NIMIC CU EA
2. LYSY CHIAR DACA NU A RECUNOSCUT A DAT DE INTELES CA EA IA ZIS CA EU AM FACUT-O CURVA.
LYSY CUM POTI FI ASA NAIVA? CIND TE-AM FACUT EU NAIVA? SINCER MA DOARE, PENTRU CA NU MA ASTEPTAM TOCMAI DE LA EA LA ASA CEVA.STAU SI MA INTREB, CARE ESTE SCOPUL ACESTOR FAPTE.
EU O INTELEG CA ESTE IZOLATA DE TOTI:
1BUNICA IN LOC SA DISCUTE CU EA DISCUTA CU PAHARUL SI CIND DISCUTA CU DANIELA II ZICE NUMAI CUVINTE DE „AUTOSTRADA BUCURESTI-PITESTI”
2.MAMICUTA SI-A LUAT LUMEA IN CAP CIND A VAZUT CE FATA ARE
3 DE TATA NU ZIC NIMIC(DUMNEZEU SA-L IERTE PENTRU CA A FOST UN OM CALCULAT .

Lasă un răspuns

