IRINA „STALIN” CORDUNEANU-ESTI JALNICA


RECENT AM AFLAT VA SUPER PEDAGOGA LU` PESTE MARIANA I-A DAT AFARA DIN CAMIN PE CEI DOI RATA-TI: TAVI SI VLAD.
M-AM INTERESAT M-AI MULT SI AM AFLAT TOATA POVESTEA.EA ESTE C-AM ASA.C
” CEI DOI RATATI O SUNAU NOAPTEA CU NUMAR ASCUNS SI-SI BATEAU JOC DE MARIAN NOAPTEA. SI DORNICA DE A FICOCOS A VRUT SA-I ELIMINE.A FACUT PINDA, CAUN ADEVARAT MILITIAN SI INTR-O PRESUPUSA RAZIE A DAT PESTE CEI DOI CONSUMIND ALCOOL IN CAMERA(CEEA CE REGULAMENTUL INTERZICE).
DOAMNA MARIANA CIND EU TI-AM ADUS DOVEZI CA SE CONSUMA ALCOOL DE CE NU SA LUAT MASURI? CD CU ACESTE DOVEZI A FOST PE BIROUL IRINEI CORDUNEANU SI AL DOAMNEI DIRECTOARE VIT DANIELA.
DE CE NU SA FACUT NIMIC? PENTRU CA IRRINA FACE JOCURILE ALTORA. TATAL ANYTEI A FACUT PRESIUNI ASUPRA IRINEI SA MA DEA AFARA( AM INREGISTRAREA CIND DOMNUL ARDEALEAN RECUNOASTE)
FIRESTE CA ACESTE LUCRURI NU VORR RAMINE ASA
VOLI INMINA CASETA CU DOVADA MINISTERUL INVATAMINTULUI.ACU` SA TE VAD IRINA, TE MAI SCAPA LOCOTENENTII TAI? ZILELE TALE CA ADMINISTRATOARE SE APROPIE DE SFIRSIT. NU AI VRUT PACE, ATUNCI V-OI SCORMONI MAI MULT MOCIRLA FACUTA DE TINE IN CAMINUL UNGUREANU.
CE PEDAGOG BUN AI DE NOAPTE. STAU SI MA INTREB, ARE VOI? DIN CITE STIU EU N U, DAR CUM LEGEA MOMENTAN O FACE-TI VOI: TU SI DOAMNA DIRECTOARE VIT, V-OI LUPTA PENTRU CA IN VIITORII COPII SA VINA CU DRAG IN LICEU NU SA DEA DE TIARNIA TA.
FRUMOS IRINA CA EXECU-TI ORDINELE UNUI OM, CARE LEGAL NU ESTE TATAL ANYTAI SZABO.( AM CASETA, DACA O VREI ITI FAC O COPIE)
P.S. VA URMA EPISODUL CANTINA

Lasă un răspuns

