SOBOLANII SUNT LA EI ACASA IN CAMERELE DE PROTOCOL


STIU CA SUNT C-AM DUR TITLUL,DAR ESTE ADEVARAT.DUPA CE ILEGAL MI-A FACUT REFERAT IRINUCA CORDUNEANU,AM STAT CITEVA ZILE LA ADEVARATUL MEU PRIETEN(PROFIT DE OCAZIE PENTRU AI MULTUMI INCA O DATA).INTR-O ZI STAM LA TV CU COMISARUL FLAVIUS IORGOVAN SI SE AUDE UN TIPAT.IESIM SA VEDEM CE SA INTIMPLAT SI O VAD PE VECINUTA BIANCA RASCOLIND INGROZITA DUPA UN SOBOLAN. AM VRUT SA O ADUC PE IRINUCA CORDUNEANU SA VADA,DAR NU ERA DE GASIT.AM INCERCAT SA O SUN DAR NU A RASPUNS,I-AM DAT SMS SA O ANUT SI APOI AM SUNAT-O,DAR SPRE SURPRINDEREA MEA A INCHIS TELEFONUL.
SI LA CITEVA ZILE AM GASIT UNUL(DAR LA NOI ERA SORICEL) UNUL SI IN CAMERA UNDE MUCIGAIUL ESTE LA EL ACASA.
AM TACUT PENTRU CA NU AM VRUT SA O FAC DE RIS PE IRI9NUCA, DAR VAD CA ISI DA AERE DE VEDETA SI A INCEPUT SA SCOATA VORBE LA ADRESA MEA.
ACESTE PROBLEM NU LE VEDE, DAR SA MINTA LA ADRESA MEA POATE.V-OI ADUCE SI ALTE ARTICOLE FACUTE CU CAMERA ASCUNSA IN ACEST LICEU.MULTE O SA APARA SI IN PREA LOCALA.
ACCEPTA PACEA IRINUCA CA PIERZI.TE LAS SA SAVUREZI LINISTITA DEDICATIA MEA.
NU UITA DE ALEA 5 ZILE.

2 responses to this post.


  1. Mai omule, lămurește-mă și pe mine, curva aia de ce se face de ris?Dupa ce ne arata ca este o curva,pentru ca spune ce pula ia,m-ai este si proasta?Pina acuma n-am vazut curve proaste.Dar de ce ma mir? Este bozgoroiaca.

    Răspunde

Lasă un răspuns

