IRINA CORDUNEANU-PACT DE PACE


MULTI M-AU ACUZAT CA SUNT RAU CU IRNUCA.DAR NU SE STIE SI MOTIVUL PENTRU CARE.AM SA ZIC O PARTE DIN MOTIVE:
1.PROCES VERBAL FACUT LA N.V.
2.AMENINTAREA SPUSA DOMNISOAREI SZABO ANYTA:”DACA O VEDE CU MINE SI IN AFARA CAMINULUI O DA AFARA DIN CAMIN”.
3.DIN CAUZA EI M-AM DESPARTIT DE ANYTA
4.DENIGRAREA MEA CA AS FI FURAT BANII COLEGILOR SI EI M-AR FI BAGAT IN SPITAL
AM PROMIS UNEI FEMEI, CARE PENTRU MINE ESTE O ADEVARATA MAMA(MAMY RODYCA), PE CARE O RESPECT FOARTE MULT.SI TU AR TREBUI SA-I MULTUMESC,PENTRU CA EA TE TINE PE TINE IN FUNCTIE.
PENTRU CA I-AM PROMIS EU FAC PRIMUL PAS SPRE IMPACARE SI ITI PROPUN UN PACT DE RECONCILIERE,DAR TU SA RECUNOSTI CA AI GRESIT FATA DE MINE.
DACA VREI SA LASI COMENTARIU ESTI BINEVENITA SI IL V-OI CITI SI ITI RASPUND SINCER.

IRINUCA AI TERMEN 5 ZILE SA TE GINDESTI.
P.S.- STIU CA NU POTI STA O ZI FARA SA AUZI DE MINE, DAR NU ITI MAI TRIMITE LOCOTENENTII DUPA MINE.DACA CHIAR ASA ITI SUNT DRAG VIN EU LA TINE.AI NR SUNA-MA SI VIN EU LA TINE.DEDICATIA MEA PT TINE.ESTI UN NIMENI PENTRU MINE

Lasă un răspuns

