oftica-te irina corduneanu:steluta nu m-ai cade.FELICITARI SZABO ANYTA


m-am uitat zilele trecute peste notele domnisoarei SZABO ANYTA si spre marea mea bucurie, dar o bucurie astepta-ta(pentru ca stiu ca este o fata super-inteligenta si am incredere in ea) notele domnisoare szabo anyta au crescut simtitor,semn ca dictatura doamnei irina corduneanu, nu a m-ai putut-o distrge psihic.
sincer m-au trecut lacrimile,cind am vazut catalogul si am vazut acele note.erau lacrimi de bucurie din doua motive:
1.PENTRU CA FATA SI-A REVENIT DIN „CORECTIA PSIHICA” APLICATA DE „TIRANA ” „MAMICUTA MEA IUBITA” IRINUCA CORDUNEANU
2. PENTRU CA TIRANIA SI MOCIRLA IN CARE CONDUCE IRINUCA CORDUNEANU SE APROPIE DE MAL.
NU MA IMBAT CU APA RECE. ESTE UN PAS INAINTE, DAR DRUMUL ESTE LUNG SI CU ACESTA MOLDOVEANCA, NICIODATA NU SE STIE.
VA LAS O MICA DEMONSTRATIE VIDEO A TIRANIE IRINUCAI CORDUNEANU;SUPER PRDUCTIA DE OSCAR.IN ROLURILE PRINCIPALE:
SUPER ACTRITA-VEDETA DE VENITA SPECIAL DIN CUUUUUUUUUUUCCCCUUUUUUUUUIETII DE MOLDOVA IRINA CORDUNEANU-BAU BAU(IN CAZUL ESTE ROLUL SE SUPRAPUNE CU REALITATEA)
2.TINARA STELUTA SI INIMOASA-SZABO ANITA

Lasă un răspuns

