IRINA CORDUNEANU SFIDEAZA CU NEPASARE LEGEA INVATAMINTULUI


DUPA CE IESI AZI DE LA CATEDRALA , DUPA SLUJBA DE LA ora 18, m-am intilnit cu niste prieteni, care m-au intrebat de ce ma furat banii de unde inca lucrez , motiv pentru care mi sa spart capul si am fost operat.L-am intrebat de unde stie si mia zis ca a auzit vorbindu-se in cantina:cantina, care se afla la numai 50m de biroul „bunei mele mamicute IRINA SEFA DE TRIB CORDUNEANU”
NU AFIREM SI NU ACUZ CA ESTE MINA ” MAMICUTEI MELE”, PENTRU CA NU STIU SIGUR SI NU VREAU SA O TRANSFORM PE IRINUCA DIN DICTATOARE IN VICTIMA.
DRAGI BLOGGERI, PRIETENI SI TOTI, CARE MA CUNOASTE-TI : NU MAI APLECA-TI URECHEA LA ACESTE BIRFE, CARE DESI NU STIU EXACT, DAR AM O PRESIMTIRE.
DRAGA MAMICUTA:
1. NU MA DAT AFARA DIN FIRMA.
2.AM FOST IN SPITAL DIN ALTE MOTIVE, CARE NU TE PRIVESC PE TINE.
3.DACA FURAM BANI NU CHEMAU POLITI: NU ERAM ARESTAT? M-AM INTORS DE 10ZILE DIN SPITAL.DACA FURAM SALARIUL LA COLEGI NU MA ARESTA POLITIA.
DACA AVE-TI NELAMURIRI ASTEPT MESALE VOASTRE. RASPUNS GARANTAT.
IRINUCA IA-L SI NOTEAZA-L SI PO-TI SA-L DAI SI LA TOTII AMICII TAI DIN POLITIE, CARE DUPA CE IMI IAU DATELE VIN SI-TI DAU TIE RAPORTUL.
MA POT SUNA ORICIND
IRINUCA LASA-TE DE PROSTII. NU M-AI MINTII PRIN LICEU CA M-AI VAZUT SARIND GARDUL. TERMINA CU MINCIUNILE. SI M-AI BINE INVATA LEGISLATIA.
STIAI CA DOMNUL PLATON NU M-AI ESTE COMPATIBIL CU POSTUL DE PEDAGOG?STIAI CA NOUL AMENDAMENT ADUS LA LEGEA INVATAMINTULUI SPUNE CA UN OM NU POATE AVEA DOUA VENITURI DE LA STAT?
DACA NU MA INSEALA MEMORIA DOMNUL PLATON ARE PENSIE DIN ARMATA.DIN CULTURA MEA GENERALA , CARE SE PARE CA DIFERA DE A TA ARMATA ESTE O UNITATE A STATULUI,SAU IN CULTURA TA ARMATA ESTE PRIVATA?SAU CRED CA TU UITI CA UNITATE DIN CARE FACI PARTE APARTINE DE MINISTERUL INVATAMINTULUI. DECI IN CONSECINTA IN CULTURA TA DIN CUCUIETII DE MOLDOVA UNA DIN UNITATII ESTE PIVATA. ARMATA SAI LICEUL EMANOIL UNGUREANU?
DACA AR FI SA JUDEC DUPA TEROAREA PE CARE O APLICI DE LA ELEVI LA ANGAJATI(UNII), SE PARE CA LICEUL TAU ESTE PIVAT.
L-AI FI CUMPARAT SI EU NU STIU?
IMI CER SCUZE CA SUNT IN URMA CU STIRILE SI ITI PROMIT CA DIMINEATA AM SA SUNT LA SECRETARIATUL MINISTERULUI INVATAMINTULUI SA MA DOCUMENTEZ.

Lasă un răspuns

