SURIOARA MEA: SIRENA


STIU CA S-AU INTIMPLAT MULTE, CARE NU AR FI TREBUIT SA SE INTIMPLE.PACAT CA DUPA ACESTE EVENIMENTE SCAPATE PUTIN(MAI MULT) DE SUB ATENTA MEA SUPAVEGHERE O SIRENA ARE DE SUFERIT.
O FATA CU UN ASA SUFLET MARE ,PRIMITOR SI CALDUROS:DORNIC IMEDIAT SA TE AJUTE,RAR GASESTI.
IMI PARE RAU DRAGA SURIOARA CA DIN CAUZA MEA(PENTRU CA IN PARTE MA CONSIDER VINOVAT PENTRU SUFERINTA TA)SUFERI.
CHIAR DACA ACU` ESTI SUPARATA PE MINE (SI REGRET NESPUS SITUATIA) STIU CA AI DREPTATE.

IMI PARE RAU SURIOARA D.IMI CER SCUZE, DANIELA.

V-OI INCECA SA REZOLV SITUATIA SI SA TI READUC ZIMBETUL PE BUZE.ESTE DE DATORIA MEA MORALA SA FAC ACEST LUCRU.
SINCER VORBIND RAR GASESTI O SIRENA SI CIND O GASESTI PRETUIESTE-O NU CA MINE.IMI PARE RAU CA AM RANIT-O SI SPER CA VREODATA MA VA IERTA.
SIRENA MICA, PROFIT DE OCAZIE PENTRU A-MI CERE SCUZE.

Lasă un răspuns

