„MAMI IRINUCA” CORDUNEANU-ONOAREA NU SE VINDE


SUNT DEPARTE SI DORUIL MA APASA. DORUL DE O VIATA MAI BUNA, DORUL DE S.A. SINCER IMI ESTE DOR ” MAMICA MEA”IRINA CORDUNEANU, CARE ESTE O ADEVARATA MAMA.
ASA CUM O MAMA ISI APARA COPIII ASA SI IRINUCA MA APARA;ARE „MAMICA IRINUCA” GRIJA SA NU FIU FERICIT.
PENTRU A-SI INDEPLINII PLANUL „MAMI FACE ORCE SA-MI STRICE FERICIREA.AUZIND CA MA FOST LA SPITAL SI AM REVENIT DUPA 20 ZILE „MAMI IRIBNUCA SA GINDIT SA-MI FACA UN „CADOU DE BUN VENIT:MI-A TRIMIS POLITIA PE CAP.”MAMI” CARE DEMNITATEA TA?DACA APELEZI LA POLITIE CE REZOLVI? TE AFUNZI MAI RAU IN MOCIRLA TERORII PE CARE AI INSTALAT-O IN LICEUL EMANOIL UNGUREANU.
DACA APELEZI LA ASEMENEA TERTIPURI CREZI CA MA IMPRESIONEZI? „MAMI CE M-AI DAT PE SPATE. CU CINE AI M-AI FACUT INSTRUCTAJ?OBLICI ANGAJATII SA STEA IN POARTA, CHIAR DACA STI CA INCALCI LEGEA.
SPRE CULTURA TA GENERALA IN POARTA NU POATE STA CVINEVA FARA ATESTAT? ACEST LUCRU SCRIE IN 18/1996, REPUBLICAT IN 333/2003.PILELE TALE DIN POLITIE CU CARE M-AI AMENINTAT IN GURA MARE CA MA DISTRUGI NU TE-AU INVATAT LEGEA?BIETII OAMENI DE FRICA TA STAU CU FRICA IN SIN?DECIT AI NASCOCII METODE SA IMI FACI ERAU MIE M-AI BINE AI VEDEA IGRASIA DE LA CAMERELE DE PROTOCOL, UNDE SE PLATESTE 650RON.DAR CUM SA VEZI „MATALE MAMI”ASEMENEA DETALII MINORE CIND ESTE PREA OCUPATA SA OBLOGI FETELE SA PLECE ACASA , PENTRU A ADUCE CAZATI.UNDE DEMNITATE , IRINUCA? CE CISTIGI CA MA ATACI PE MINE? ITRI DAU PREMIUL NOBEL?CREZI CA DACA MA DENIGREZI PE MINER MA INVINGI?”MAMICUTO” AI MAI BINE GRIJA DE TINE SI LASAMA PE MINE.
SPRE CULTURA TA(LITLLE) INRTRE MINE SI SZABO ANYTA, PE CARE AI AMENBINTAT-O CA DACA O VEDZI CU MNINE O DAI AFAR DIN CAMIN NU M-AI ESTE NIMIC DE MULT.EU FAC NUMAI SA INDREPT RAUTATEA TA. „MAMI” NU ESTE BINE SA AMENINTI FATA SI ASTA CE FACI ” MATALE” SE CHEAMA HARTUIRE”
CUM POTY SA DAI IN CONSEMN LA UN LICEU O PERSOANA?ITI MULTUMESC CA M-AI FACUT VEDETA, PENTRU CA ASTA SUNT DE INDATA CE AM AJUNS SA FIU TRECUT IN PROCERSUL VERBAL DE PAZA.
NU MAI SPUNE TIMPENII LA PORTARII TAI: „SCUMPA MMEA MAMA” NU AM SARIT NICIODATA GARDUL SI DACA „MATALE” AI VAZUT ASA CEVA” CRED CA ESTE CAZUL LA UN CONTROL LA O.R.L.
STIU CA BUGETU LA INVATAMINT ESTE MIC, DAR PENTRU ” MATALE SCUMPA MEA MAMI” ITI PLATESC EU CONSULTATIA SI OCHELARII.
NU ITI FACE RENUME, DACA MA ATACI PE MINE, PENTRU CA NU SUNT VEDETA, TU M-AI FACUT, PRIN ATITUDINE TA JALNICA. SI DACA EU AM CHEMAT SALVARE AM FACUT-O PE BANII MEI, PENTRU CARE NU TREBUIE SA-TI DAU MATALE EXPLICATII SAU LA SUPER PEDAGOGA MARIANA.
CAMINUL UNGUREANU ESTE CAMIN DE COPII NU PIATA DE DESFACERE SI VINZARE DE PRODUSE DE CATRE DOAMNA PEDAGOGA MARIANA.
ULTIMA LEGE CRED CA NU AI AUZIT DE EA:
DACA AI PENSIE DE LA STAT NU M-AI AI DREPT SA AI VENIT DE LA STAT.NU AI AUZIT DE EA? MAI BINE TI-AI PUNE LEGISLATIA LA PUNCT DECIT SA MA ATACI PE MINE.
CIRSTEA FLORIN

Lasă un răspuns

