emanoil ungureanu:liceu sau lagar de concentrare?


imi aduc aminte cu nostalgie perioada petrecuta in caminul liceului Emanoil Ungureanu.
nu stiam ca puterea te face sa-ti pirzi capul.nu stiam ca intr-un liceu ajungi sa fi dat in consemn.
CINE A MAI AUZIT CA O ADMINISTRATORA DE CAMIN SA-TI FACA REFERAT, PENTRU CA AI CHEMAT SALVARE PENTRU CA O ELEVA A DAT MASINA PESTE O FATA.
RIDE-TI, PENTRU CA ESTE DE RISUL LUMII CE POATE FACE DOAMNA IRINA CORDUNEANU(REFERATUL CHIAR DINSA A ZIS CA MI LA FACUT)
DAR SA VA POVESTESC CUM SE FACE UN CONTROL DE CATRE DOAMNA ADMINISTRATOR IRINQA CORDUNEANU:
INTRA IN CAMERA, FARA SA BATA LA USA(PENTRU CA POATE LA DINSA IN MOLDOVA CASELE SUNT IN PANTA),DESCHIDE RAFTUL UNDE AVEAM CASEROLELE CURATE(FAPT CONFIRMAT CHIAR DE DINSA) DERANJEAZA LINGURILE SI APOI SE APUCA SA FACA POZE.
INTR-O DIMINEATA PE LA 10 MA DUC SA-MI IAU ZIARUL DE LA POARTA, IN PAPUCI(AM ABONAMENT, CARE VINE LA POARTA LICEULUI)
SI VINE DOAMNA IRINA CORDUNEANU SI IMI FACE SCANDAL CA NU AM FACUT PATU.
OAMENI BUNI, DRAGI BLOGERI,TREBUIE SA FACI PATUL SI CIND TE DUCI LA WC? NORMAL NU, DAR IN CONCEPTIA ACESTEI ADMINISTRATORE TREBUIE SA FAC PATUL PENTRU 50 METRI.
FETELE SUNT FORTATE SA PLECE VINERE FORTAT ACASA(AM DOVEZI , DACA DOMNA IRINA I LE DAU), PENTRU A ADUCE OASPETI.
O FATA PLATESTE CAMINUL 30 ZILE ,DAR VINEREA ESTE FORTATA SA PLCE ACASA.
AM AVUT 2 COLEGI DE CAMERA CARE DESI FUMAU IN CAMERA SI AU SARIT BETI LA BATAIE, DOAMNA ADMINISTRATOR A MUSAMALIZAT TOT, MAI RAU A INCURAJAT ACESTE ACTE.
TOT ACESTI DOI INDIVIZI, IN CURTEA LICELUI SUB PRVIRILE ZIMBITOARE IRINEI CORDUNEANU AU SARIT LA BATAIE, IAR DINSA NU FACUT NIMIC.
OARE DE CE DOMNA ADMINISTRATOR?
IN ACEL CAMIN DACA VORBEAI CU O FATA ERAI TERORIZAT, IAR FETELE INFLUENTE PUTEAU RAMINE GRAVIDE, FARA A SE LUA MASURI.
CE FATA VORBEA CU MINE ERA ANENINTA CA DACA VB CU MINE SI IN AFARA LICEULUI ESTE DATA AFARA DIN CAMIN?
OARE CE INSEAMNA ASTA OAMENI? SA URMARESTI OAMENI IN AFARA LICEULUI?HARTUIRE?MINCARE SE FURA DIN FRIGIDER ,BAI MURDARE CAMERE DE PROTOCOL CU MUCIGAI(AM POZE), DAR ERA MAI FRUMOS SA MA ATACE PE MINE SAU PE CEI CU CARE VORBEAM.
AM INTERDICTIE, DAR IRINA NICI REFERATUL PENTRU CARE AM FOST DAT AFARA NU DORESTE SA MI-L DEA.OAMENI BUNI, CIND ESTI DAT AFARA SAU SANCTIONAT, NU TREBUIE SA TI SE ADUCA LA CUNOSTINTA SI SA SEMNEZ?DAR IN ACEST LICEU NU ESTE VALABIL.
ACESTE FAPTE ARATA A LICEU SAU LAGAR?DAR CEL MAI RAU ESTE CA DOAMNA DIRECTOARE STIE DESPRE FAPTELE IRINEI, DAR NU IA NICI O MASURA.OARE DECE?
NUMAI IN PERIOADA LAGARULUI DE CONCENTRARE SE MAI INTIMPLA ASA.
ESTE UN LICEU CU RENUME, DAR CU O ADMINISTRATORE, CARE NU ESTE DEMNA DE NUMELE RENUMELE SI TRADITIA ACESTUI LICEU.

2 responses to this post.

  1. Posted by Anonim on 9 Iunie 2010 at 21:52

    E o tampita mi-a scazut 2 puncte la purtare si ma pus sa matur in toata scoala deoarece am fumat la 2 metri de spatiul pentru fumatori deoarece nu era destul loc:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

