SUNT VEDETA.Multumesc irina corduneanu


de ce acest titlu?pentru ca eu chiar ii multumesc acestei femei.dar poate va intreba-ti de ce:
ASTAZI IN JURUL OREI 12 LA COLTUL LICEULUI DISCUTAM CU O FATA. VIN DOI POLITAI, CARE NICI NU STIU CA INAINTE DE A-MI CERE BULETINUL TREBUIE SA SE LEGITIMEZE.LE DAU BULETINUL SI IMI ZIC CA ERAU PRIN ZONA SI ACEASTA FATA
(CARE ERA CU MINE) A ZIS CA NU O LAS IN PACE.NIMIC DUBIOS, DAR ACU` VINE PARTEA FOARTE DUBIOASA:
1.M-AU INTREBAT DE BLOG SI DE CE SCRIE PE ACEST BLOG.
OARE CE SA INTELEG? SUNT DOI POLITISTI IN TRECERE CARE STIU DE BLOGUL MEU?M-AU INTREBAT DE COMISARUL FLAVIUS IORGOVAN DACA IL CUNOSC.OARE DE CE?
2. CICA „M-AU SUNAT SI AU VB CU MINE”.DAR EU FIIND IN SPITAL CUM AU VB CU MINE? DE UNDE AU ACESTI DOI DOMN AGENTI NUMARUL MEU DE TELEFON? LE DAU BULETINUL SI MI SE SPUNE CA POT PRIMI AMENDA, DAR PENTRU CE NICI DINSI NU STIU.CICA AM AGRESAT-O PE FAT, DAR CUM AGRESEZI O FATA CIND EA RIDE?
C-M ASA A DECURS ZIUA MEA CU ORGANELE DE ORDINE.
OAMENI BUNI EU MI TRAG NICI O CONCLUZIE, DAR DCE POT EU INTELEGE, DACA ACESTI DOI DOMN AGENTI(CARE NU AI BENEVOIT SA SE LEGITIMEZE, CONFORM LEGII) DUPA CE IMI IA DATELE DE PE BULETIN (FARA MOTIV) SE DUC LA DOAMNA IRINA CORDUNEANU?
CE CAUTAU DOI AGENTI DE POLITIE CU DATELE MELE LA DOAMNA CORDUNEANU?
OAMENI BUNI IN CE AN SUNTEM? DIN CITE STIU EU 2010 NU 1985 SI M-AI STIU CA ESTE DEMOCRATIE.LA POLITICA NU PREA MA PRICEP, DAR STIU CA PERESEDINTELE ALES DEMOCRATIC ESTE TRAIAN BASESCU, NU IRINA CORDUNEANU.OARE A REINCEPUT DICTATURA?
VOI CE PARERE AVE-TI?

Lasă un răspuns

