SZABO ANYTA ESTE VIRGINA, NU GRAVIDA


AM REVENIT. POATE VA INTREBA-TI UNDE AM FOST.AM FOST LA SPITAL. NU CONTEAZA MOTIVUL.ORICUM NU CONTEZA VIATA MEA. PENTRU MULTI SI MAI ALES PENTRU STIU EU CINE SUNT M-AI VALOROS MORT. DE CE NU STIU.VINERI NOAPTEA AM FOST DECONECTAT TOTAL DE LA APARATE SI ACU` SUNT LIBER .S-AU INTIMPLAT MULTE DE CIND AM LIPSIT.
VA TARAG ATENTIA LA TOTI, CARE MA VEDEA-TI DEJA MORT: M-AM INTORS M-AI HOTARIT SI CU AJUTOARE PENTRU A-MI RECAPATA LOCUL, CARE ESTE AL MEU SI MI SE CUVINE.
STIU DE LA COLEGUL MEU SERGHEY , DESPRE SUFERINTA ANYTEI.
NU-MI ESTE FRICA DE UN TABLAGIU, CARE M-A CAUTAT PUS DE STIU EU CINE.DOAMNA, NU M-AI INCERCA SA MA INTIMIDEZI.
PROFIT DE OCAZIE SA ATRAG ATENTIA DOAMNEI TOADER LILIANA CA NU V-OI PERMITE LA NIMENI SA-MI DENIGREZA IMAGINEA;ASA CA V-OI SPUNE LUCRURILOR PE NUME SI DIRECT.
ACEASTA DOAMNA NU STIE CUM SA MA ELIMINE DIN VAITA ANYTEI SI APELEAZA LA MINCIUNI, PENTRU A-SI ATINGE SCOPUL.AFIRM PUBLIC PE BLOG, PENTRU A NU M-AI LASA LOC LA INTERPRETARI:
NU AM URMARIT-O NUICIODAT PE DOMANA TOADER LILIANA SI NU AM NIMIC PERSONAL CU DINSA.
CA SA AM CEVA CONTRA DOMNEI TOADER LILIANA TREBUIE SA FGIE CINEVA.EU CA SA O URMARESC PE ACEASTA DOAMNA M-AS INJOSI ,PENTRU CA AR TREBUI SA MA COBOR LA NIVELUL DINSEI, SA MA UMILESC.
OAMNEI BUNI NU M-AI CREDE-TI TOT CE SE ZICE, PENTRU CA DUPA RAZBOI MULTI VITEJI SE ARATA.
NU POT AFIRMA M-AI MULTEPENTRU MOMENT, PENTRU CA I-AS FACE RAU ANYTEI.
SA LASAM TIMPUIL SA REZOLVE TOTUL, DAR ASTA NU INSEMNA CA SUNT CIRPA CELOR 3 MUSCHETARITE.
AM AFLAT CA S-AU SCOS AFIRMATII DESPRE O ASA ZISA RELATIE A MEA CU ANYRTA.
AM FOST IUBITI, DAR INTRE NOI NU AU FOST RELATII SEXUALE SI ASTA O POT DOVEDI CU ACTE.
VA ROG FRUMOS INCETA-TI ZVONURI DE GENUL:
1.ANYTA ESTE GRAVIDA CU MINE.
IN PRIMUL RIND ACEASTA FATA ESTE VIRGINA SI NI9CIODATA NU AM INCERCAT SA-MI BAT JOC DE EA. CE=I CARE MA CUNOSC CU ADEVARAT STIU.\
2.NU M-AM CULCAT NICIODAT CU ANYTA, PENTRU CA NU AM STAT CU EA PENTRU SEX.
3.ACESTA NU ESTE MARIONETA NIMANUI SI CHIAR DACA NU MAI SUNTEM IMPREUNA NUI VOI PERNITE CA NIMENI SA SE IA DE EA.
4. INTRE MINE SI PARINTII FETEI NU ESTE NICI UN CONFLICT, NE INTELEGEM DE MINUNE, CHAIR DACA IN TRECUT AU FOST MICI DISCUTII.
5.NU SUNT INSURAT NICI CU ANYTA NICI NU AM ALTA, ASTA PENTRU A APRII ZVONURILE.
6.NE-AM DESPARTIT AMIABIL SI DE COMUN ACORD PINA CE TERMINA ANYTA SCOALA.DE CE NE-AM DESPARTI?PENTRU CA RELATIA CU MINE O AFECTRA PSIHIC PE ANYTA. DOMNISISOARA SZABO ANYTA A FOST TERORIZATA ZILNIC DE DOAMMNA CORDUNEANU IRINA , DOAMNA TOADER LILIAN SI SUPER PEDAGOGA MARIANA.NU MAI ARE ROST SA SP[UN CUM DAR AM SA REVIN IN VARA CU TOT FILMUL RELATIE MELE CU ANYTA.
OAMENI FATA ASTA ESTE O FAT CU ADEVARAT STELUTA SI CEI , CARE O CUNOSC CU ADEVARAT IMI DAU DREPTATE.
7.DA, ESTE ADEVART.ANYTA ARE ANGAJATI BODYGUARZI SA O APERE.CINE II PLATESTE? UNCHIUL MEU. DE CE? PENTRU A O TINE DEPARTE DE HIENE , CARE O VAD MAI BNAIVA SI S-AR LA GITUL EI.

3 responses to this post.

Lasă un răspuns

