NU VA MAI LUATI DE SZABO ANITA


NUMELE MEU ESTE SERGHEY KOZBOZOV SI VREAU SA LANSEZ UN MESAJ PASNIC CATRE ANUMITE FETE IN FRUNTE CU, COSMINA.
FLORIN ESTE BINE SI VA REVENI FOARTE CURIND.CHIAR DACA EL NU POATE MOMENTAN SA AIBA GRIJA DE SZABO ANITA, NU INSEAMNA CA ESTE LIBERA SI ASTEAPTA SA VA BATE-TI VOI JOC DE EA.FATA ASTA ESTE IN PAZA MEA. CHIAR DACA INTRE MINE SI EA SUNT MICI CIONDANELI, ASTA NU INSEMNA CA ESTE POLIGONUL VOSTRU DE TRAGERE.
VA ROG FRUMOS SI VA ROG PENTRU ULTIMA DATA NU VA MAI LUA-TI DE SZABO ANITA. FATA ASTA ESTE SUB ARIPA MEA SI CERTURILE SI CRITICILE MELE LA ADRESA EI NU O FAC VICTIMA VOASTRA.CE ESTE INTRE MINE SI EA NU ESTE TREABA VOASTRA.
ATRAG ATENTIA SI DOMNEI IRINA CORDUNEANU CA NU ESTE FRUMOS SA TERORIZEZE FETELE CU CONTROALE AIUREA, PENTRU CA NU STIU CUM VA REACTIONA MINISTERUL INVATAMINTULUI CIND VA AFLA CA LICEUL IN FRUNTE CU PEDAGOGA MARIANA OBLIGA FETELE SA PLCE VINERE ACASA , PENTRU CA DOAMNA IRINA SA ADUCA CAZATI.ANITA PLATESTE CAMINUL 30 ZILE SI NU TREBUIE SA PLCE LA COMANDA DVS DOMANA.
ESTE O FATA CU UN SUFLET FOARTE MARE SI NU PROFITA-TI DE BUNATATEA EI.CHIAR DACA SITUATIA EI MATERIALA NU ESTE CA A VOASTRA, NU INSEMNA CA ESTE O RATATA SI CA TREBUIE SA O MARGINALIZA-TI.AM EU BANI PENTRU EA SI DACA VA ESTE DATOARE CU CEVA PLATESC EU TOT.PENTRU SZABO ANITA BANII NU SUNT O PROBLEMA, EU DECONTEZ TOT, DAR NU VA MAI LEGA-TI DE EA.
INAINTE DE A O VEDEA CA PE O FATA VA ROG FRUMOS PRIVITIO CA PE O FIINTA, PENTRU CA ARE UN SUFLET SI ASA CUM VOI SUFERITI CIN VA JIGNESTE CINEVA ASA SI EA SUFERA.POATE MAI MULT CA VOI.
NU CRED CA VA JIGNIT ASA DE RAU DOMNISOARA SZABO DE A-TI AJUNS SA O BIRFITI.NU M-AI ADUC-TI BAIETI SA DEA IN EA.NU VE-TI REUSI.
VA ROG FRUMOS SA O RESPECTA-TI PE CEEA CE ESTE: O FIINTA CU SUFLET SI SENTIMENTE.
DACA VA SUPARAT CU CEVA IMI CER SCUZE IN NUMELE EI SI DACA VA JIGNESTE LASA-TI-MI UN MESAJ PE BLOG CU CE A ZIS SI V-OI VORBIEU SAU FLORIN(DUPA CE ISI REVINE) CU EA.
VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE,SERGHEY KOZBOZOV

2 responses to this post.

  1. Ce fata de alcoolista are.De unde o sti si pe muista asta?

    Răspunde

Lasă un răspuns

