CLUBUL CELOR 5


DEDIC ACESTE MESAJ IN LIMBA VOASTRA PENTRU CA SUNT FOARTE SUPARAT PE VOI.AM SA INCEP CU FIECARE:
1.D-FETITO TERMINA CU FIGURILE SI NU MAI IMI NEGA AUTORITATEA.CIND EU ZIC SA FACI CEVA ASA SA FIE.NU INCERCA SA FACI OPE VITEAZA CU MINE, PENTRU CA O FACI PE PIELEA TA.NU TOLEREZ NESUPUNERE.NU PROFITA CA ESTI SORA DE SUFLET A LUI FLO, CA A MEA NU ESTI SI PINA LA URMA TREC PESTE EL SI NU STIU CE VA URMA.
2.L-TU STI FATA MEA CA O MARE PARTE DIN VIATA TA APARTINE LUI FLO SI MIE.CIND VORBESC CEVA CU TINE NU INCERCA SA FACI PE DESTEAPTA. NU UITA UITA CA SUNT SINGURUL(DUPA F)CARE A AVUT TUPEU SA SE BAGE IN ASA CEVA.REVIZUIESTRE-TI ATITUDINE DACA VREI SA MAI FIM PRIETENI.
3.S.A-DOMNISOARA LASA FIGURILE SI TALENTUL. STI CA FAMILIA TA ATIRNA IN MIINILE LEGII SI NUMAI EU MAI TIN FAMILIA TA UNITA SI DACA EU NU TAC SE MUTA O PARTE DIN MEMBRII LA PUSCARIE.
4.L-NU STIU CUM MAI AI TUPEU SA COMENTEZI.NU CRED CA TI-AR PLACE CA DOAMNA DIRECTOARE SA VADA POZELE DE LA CHEFUL DIN CAMIN.
5.N-SINGURA CARE NU A COMENTAT SI NU AM NIMIC DE OBIECTAT DE EA.
FETELOR NU FACE-TI PE VITEZELE CIND SUNTE-TI CU BUBE IN CAP.LUA-TI AMINTE.ESTE ULTIMUL MESAJ PE CARE-L DAU PE TEMA ASTA.CONSIDER UN INCIDENT MINOR SI SPER SA NU SE MAI REPETE.
DACA EU MA RETRAG DIN VIATA VOASTRA ………….STITI VOI………

Lasă un răspuns

