LORENNA: TI-AI JUCAT ULTIMA CARTE


An vrut sa fiu bun cu tine am vrut sa te ajut.se pare ca nu meriti ajutorul,.Ce nu inteleg eu cum poti da cu piciorul la ultima ta sansa de a fi libera.
Eu oricum am sa reusesc ce mi-am propus,dar cine va mai sta in spatele tau?cine iti va mai spala :rufele murdare”ale familiie tale?Florin da semne ca si-ar reveni, dar am sa am grija sa nu se mai bage pt tine.ti-am propus o intelegere foarte avantajoasa pentru tine,dar tu ce faci in schimbul multumirii::imi inchizi telefonul in nas.mae lucru nu am ce pierde doar citivs nervi.Lorena nu asa se face daca vrei sa ai prieteni.ar fi multe de zis, dar mai multe pe telefon.TE AI GINDIT FOARTE BINE CE faci.NU DISCUT TOATE, DAR DACA VREI DETALII, MESAJ SI TE SUN EU,5 oameni pentru nimc?unde este multumire .

Lasă un răspuns

