Szabó Anita üzenet


Sergehey.am egy nagyon fontos üzenetem van az ön, Miss Szabó Anita.
még akkor is, ha rokonai RMDSZ, én nem tudom emlékszik a pasa.ia szavaimat:
ESEMÉNYEK az életedben bizonyos, hogy ha az asszony SZÉLES eljut hozzám likely’LL BEREPÜLÉS CAMIN.Nu akarom bántani, és nem rendező hozta az asztalra, ezek a dokumentumok felülvizsgálatát a hozzáállás ….
Valami azt súgja, te nem vagy rossz lány, akkor is, ha tudják, hogy a Florin terorizata.ti Mondtam a hírnök, és ha akarod, hogy elmenjek moszkva tisztázás cauti.Vineri nekem asap, de szeretnék visszatérni, sőt discutam.Legat nekem anyád akarok nagyon serioasa.Cind vem’re hajlandó look-ma.am néhány nagyon fontos dolgot mondani.
Bármilyen probléma van a PO hozzám fordult megértéséhez HA TÖBB tudok segíteni, még mindig nagyon sok FLORIN.GINDESTE A rejtélyes magad, és add nekem a hírt.

Lasă un răspuns

