DANIELA GORGHIU-NOUL INGERASH AL MEU


NU CREDEAM CA VOI AJUNGE SA MULTUMESC UNEI PUSTOAICE.ASA PARE LA PRIMA VEDERE, DAR IN CIUDA ACESTUI ASPET ESTE O FATA CU UN SUFLET MARE, GATA SA AJUTE FARA FOLOASE DE ORCE FEL.LA PRIMA VEDERE ASA APARE :O PUSTOAICA DE 17 ANI DINTR-UN LICEU OARECARE, DAR DACA AJUNGI S-O CUNOSTI, S-O INTELEEGI SA STI SAI ASCULTI SUFLETELUL ACEASTA FAT ESTE CUM IN ACEL LICEU AM MAI GASIT LA O FAT FRUNZA LOREDANA(IN AFARA DE ANYTA)
SINCER NU CREDEAM CA AAS DE ” MARE SI TARE CUM MA CREDEAM” SI EVENIMENTELE DIN ULTIMII 3 ANI O ARATAU : SUNT INVINCIBIL. ACEASTA FAT MI-A DAT TEP RIA PERSTE CAP SI NU CREDEAM CA „VIATA MEA” VA DEPINDE 10000/% DE ACEST INGERAS.
DE ACEEA PROFIT DE OCAZIE PENTRU AI MULTUMI PERSONAL PENTRU AI MULTUMI PERSONAL SI PERNTRU AI SPUNE O PROPOZITIE:” VIATA MEA ITI APARTINE „SURIOARA”.”
SUNT MULTE DE ZIS DE ACEST INGERAS, CARUIA IN PRAG DE AN NOU II DORESC NUMAI BINE SANATATE, FERICIRE SI SA I SE IMPLINEASCA TOATE DORINTELE.
IN INCHEIERE II DEDIC ACEASTA MELODIE CU MESAJU:
” ITI MULTUMESC”.

Lasă un răspuns

