TOADER LILIANA-, illetve a megszakított OF Immanuel UNGUREANU


07/12/2009 nagy nap a MEA.ESTE nap, amikor a feleségem azt mondta, hogy megint azt akarja, hogy IMPREUNA.O szeretlek mindenkinél jobban ezen a világon, és meghozza a lehetőséget, hogy MULTTUMI, Daniel, segítségért. Tíz hónap mentem a feleségem az állomásról. Visszafelé találkoztam a tanár TOADER LUILIANA, amelyek inkább látják LIFE neki, érdekelt abban tartózkodik CAMIN.PLASA Ha lehetnek ANYTEI nekem, és kéri a plasa EI.STAU És tudom, : Mi a fene ő érdekelt ebben a kiéhezett TOADER Lilian, mit csináljak az életemmel, az én életem van ha ANYTA.
Egészen mostanáig soha ilyen ‘de szeretnék TOADER LILIANA – tüzet VIE.DUMNEZEU Arda mondta, hogy minden kell a boldogságot, de miért ez a tanár akivel először azt inger-O és most utálom, ÉS ACRE AT enyém indult MOST IS ELLEN?
ÉS ICHEIERE akarok emlékezni közmondások Oltenia:
„Csajok nem pusztulnak el, amikor útvonalon.

Lasă un răspuns

