CSILLA-IUBIREA MEA ETERNA


AZI SUNT FERICIT SI SPER SA RAMINA ASA.CU O ZI INTIRZIERE, DAR A VENIT MOSU NICOLAE CU UN CADOU SUPER PE CARE L-AM DORIT DE DE MULT: IMPACAREAA CU CSILLA. O IUBESC MAIM MULT DECIT ORCE PE LUME ASTA SI SPER CA DE DATA ASTA SA NU MAI EXISTE INGIMFATE, CAREC DESI SUNT MAI INVIRSTA SI AR TREBUI SA SI VADA DE FAMILIA LOR SE INTERESEAZA DE MINE.KANT ZICEA:
” OMUL CU CYT ESTE MAI CONTESTAT ,ESTE MAI VALOROS.” DAR SE PARE CA ACEASTA FEMEIE A INTINS COARDA. DAR SA REVIN. VREAU SA MULTUMESC DANIELEI, PENTRU AJUTORUL ACORDAT SI AS VREA SA NICIODATA SA NU NE MAI DESPARTIM.AR FI MULKTE DE ZIS, DAR NU ARE ROS.IMI ADUC AMINTE CU PLACEDRE ZIUA DE 6.10 CIND AZID PENTRU PRIMA DATA DA SI ASTEPT ZIUA DE 27.07 CIND VA ZICE PENTRU ULTIMA DATA DA(SPER)IMI ADUC AMINTE CU PLACERE SI LACRIMI IN OCHI PRIMUL SARUT SI TRECIND MAI DEPARTE LA PRIMUL SARUT M-AM EMOTIONAT. PENTRU INCEPU ATIT SI VREAU SA STITI C-AM SA REVIN CU DETALII.

Lasă un răspuns

