CICILLA-ABISUL NE CHEAMA


SUNA CAM STRANIU TITLUL,DAR ABISUL ESTE TARE CIUDAT.STAM PE O BANCA ASTEPTAM UN INTERLOP SI DEODATA PRIN FATA MEA TREC DOI TINERI CARE SE SARUTAU.JUR CA IN FATA OCHILOR MI-A APARUT CHIPUL DE INGERAS AL UNEI FETE, CARE DIN VINA UNEI MOLDOVENCE CU COEFICIENT SUBUNITAR NU PUTEM FI FERICITI.NU CONTEAZA NUMELE, DAR ……….NU MAI CONTEAZA.
CERT ESTE CA MA IUBESTE, DIN SURSE FOARTE SIGURE:PREOT, PRIETENE, CUNOSTIINTE.
POATE LACRIMILE SI SUFERINTA SUNT DESTINATE NUMAI MIE.ASA CUM AM SCIS IN ARTICOLUL „VIATA-INGER SAU DEMON”,CRED CA VIATA ESTE UN VULCAN, CARE ERUPE ZILNIC.
NU CREDEAM CA POT LUA ATITEA PALME DE LA O FATA (CU ACORDU MEU)(INDRAGOSTITII MA INTELEG)DAR NICI ACESTE PALME NU AU PUTU STA STAVILAR IMPOTRIVA ACESTEI IMPUTITE DE MOLDOVENCE, CARE ESTE INVIDIOAS PE TOATE FETELE , CARE SUNT FERICITE.(AM SA REVIN CU UN ARTICOL DEDICAT SPECIAL EI.)
AM SA DEDIC ACEST ARTICOL IN CINSTEA RELATIE , CARE A FOST SI SINCER NU CRED CA SE POT MINDRII CU O ASEMENEA FATA.
CHIAR DACA SUNT FETE CARE O CONTESTA SI CHIAR II DORESC RAUL. ESTE PESTE MULTE FETE DE LA EA DIN CLASA.CARACTERUL UNEI PERSOANE NU SE MASOARA IN NOTE CI MIN REALIZARI: SI NU CRED CA SUNTR MULTE FETE , CARE SA -SI SCHIMBE COPILARIAIN IAD, PENTRU A-SI AJUTA PARINTII, MAI BINE ZISD PENTRU A FACE PE PLAC PARINTILOR.EU STIU MAI MULTE DAR NU ESTE CAZUL ACU, DAR PROMIT LA LA 1AUGUST VOR APARE PE ACEST BLOG TOATE DEZVALUIRILE,FARA RESENTIMENTE.NU POT ACU` PENTRU CA EFECTELE AR FI NUMIA NEGATIVE SI VIATA ACESTEI FETE AR DEVENII UN VULCAN IN PLINA ERUPTIE…AS VREA SA SE TERMINE ACEST COSMAR SI CA ABISUL SA NE UNEASCA ASA CUM NE DARUIT UNUL ALTUIA..
POATE NICI ABISUL NU POATE REZOLVA ACEST MISTER,DAR INTREBARILE AR FI MULTE:
1. DE CE EA?
2.DE CE EU:
3.DE AM ALES-O PE EA?$. BDE CE MAI BINE DE 1 NA A STAT FARA IUBIT SI DE CE STAM DESPARTITI CHIAR DACA NE IUBIM SI SUNT 1000000% CA MA IUBESTE SI CA NU MA INSELAT.
POATE LA ACESTE INTREBARI AVE TY VOI RASP SI NISTE SFATURI.LE ASTEPT CU PLACERE.
UN AAN M-AM INTERESAT DE EA PINA SA II CEDR SA FIM IMPREUNA, IN ACEST TIMP NU A AVUT IUBIT.OARE DE CE?
DUMNEZEU A DAT FERICIRE PT TOTI SI TOTI SA AVEM UN LOC SUB SOARE.CUM POATE ACEASTA RETARDATA CARE NU STIE CUM O CHEMA CU BULETINU IN MINA SA DECIDA VIATA ALTORA.
STAM ASEARA IN PAT SI IN LOC SA MA UIT LA MECI PLINGEAM. SPRE RUSINEA MEA DA.DC?PENTRU NEDREPTATILE PE CARE NI LE FAC OAMENII. PENTRU TINE SI NUMAI PENTRU TINE SCUMPA CICILA- TE IUBESC
VIATA MEA

6 responses to this post.

  1. Posted by Dyana on 5 Decembrie 2009 at 10:30

    Eu nu inteleg cum poti plange dupa alta,cand u ai deja o relatie.

    Răspunde

    • DYANA ASA CUM I-AM ZIS SI LUI EU , NU ESTE VORBA DE ALTA PERSOANA. ESTE ACEEA SI SZABO ANYTA. SI CUM POTI SA NU PLIGI CIND NU ESTE ACCEPTAT DE „MAMA -SOACRA” PENTRU SINGURUL CRITERIU CA NU SUNT UNGUR? ACUMA II INTELEG PE ROMINI, CAR II URASC PE UNGURI.EU ACU SUNT IMPARTIT IN DOUA:
      LE IUBESC PE UNGUROQAICE PENTRU CA O IUBESC PE SZABO ANYTA SI JUR CA IAS MACELARI PE ACESTI BOZGORI,DATORITA SOACREI MELE

      Răspunde

  2. Posted by Eu on 6 Decembrie 2009 at 0:28

    Sincer,eu nu inteleg o chestie,atunci cand esti cu cineva,esti cu acea persoana pt k iti place de ea si pt k o iubesti,drept ca prin urmare cu poti plange dupa alta?

    Răspunde

    • DAR DRAG BLOGGER, NU M-IA INTELES. ESTE ACEEASI PERSOANA. DACA CITEAI CU ATENTIE REALIZAI ACEST LUCRU. ESTE C-AM FILOZOFIC ARTICOLUL, DAR SINCER ASA AM GINDIT. IMI CER SCUZE. DACA M-AI AVE-TI NELAMURIRI LE ASTEPT CU MARE DRAG SI VA MULTUMESC. CIRSTEA FLORIN

      Răspunde

  3. Posted by Eu on 26 Decembrie 2009 at 4:54

    Poate in timp iti vei da seama de ce iti e tie destinat sa suferi. . .

    Răspunde

Lasă un răspuns

