ratatii de la hunedoara(roumanian version)


Cola de la Carbunesti -asta e nume de cont?da, spre mirarea multora,carem-au intrebat daca mi-am facut cont.nu este contul meu,este al unui gunoi numit octavian(care nu stie nici sa vb bine si crede ca are valoare ,daca ma ataca pe mine).
stiu de aceasta filmare ,dar sincer cu credeam ca este asa gunoi .din pacate am stat cu ei in camera 2 luni, dar ei in aceasta perioada nu au dat niciodata cu aspiratorul(poate nici nu stie ce este un aspirator,pentru ca la el la tara inca se ma utilizeaza matura).
acest gunoi,care plecind la facultate vede si el tara.
eu nu ma consider o vedeta, dar se pare ca am o valoare asa de mare de ma ataca.immanuel kant zicea:
„valoare iti este data de dusmani.”dar care dusmani?asta,care nici windows-ul la calculator nu stie sa il instaleze?si ca sa fie harta completa are ca prietene pe acest coate-goale,careeste student la geografie si cind pleca pe munte cu grupa maninca,bea si fumeaza de pe spatele colegilor si in camin se lauda ca are aston martin.
vladgang
cel mai prost om din lume care a speriat romania cu mirosul lui specific:)))) Cel mai prost om din lume o îngrijire România speriat cu mirosul lui :)))) specifice
dupa cum se vede din comentariul lui nici limba romina nu o poate stapini si „este mare valoare”
cu astia doi nu se poate discuta .daca nu ia ceva de la altii pop vlad sare la bataie.pot da si 2 exemple:
1.incarcator sony ericcson si daca iam zis a sarit la bataie.
2 cind m-am mutat de cablul de retea in valoare de 10 lei nu la mai dat.
astia se cred ca ajung cineva daca au pus o filmare cu mine, dar nici tupeu nu au sa-si faca cont pe youtube cu numele lor.
http://www.youtube.com/watch?v=pSvP6qQAjU0

Lasă un răspuns

