csliila, örök szerelem


6/10/2009 Nem tudom elfelejteni azt jelzi majd zi.ma egész élet, ez a nap, amikor a barátnőm azt mondta Csilla da.aceste szót soha nem szólt, de az én szégyen sírtam egész egy ziua.dupa évre történő keresés, amelyben tettem barátainak és velem hogyan összegyűjtött információk róla úgy döntöttem, hogy kérje a barátok és nem gondolt acceptat.nu nekem a gyönyörű álom, mint az enyém A lány annyira jó, rendezett, egy nagy szívvel és meleg, elfogadja, hogy szeressék, mint egy őrült mine.poate vaintreba miért írsz magyarul, mert az emberek rai.aceste emlékek dedecate magyarok nagy szív, amelyet a omuldupa nem tudom, hogy értékeljék a természetet nemzetiséghez.
Amint az várható jöttek és válaszokat, amelyeket nagyon nehéz, és néha injuste.am úgy tekintettek, mint az ellensége, és a kapcsolatunk véget kell azonnal.
Csak hogy van Isten, aki nem ért egyet ezekkel masuri.au küldték a túlvilág, nem számít, ki által, hogy megszabaduljon mine.am volt egy titokzatos autóbaleset előtt, az északi pályaudvar, de ezek az események cutout lupata a kapcsolat nem noastra.vazind mint már kipróbáltak én gyerekem, aki egy autóbalesetben május ciudat.stau, és tudom:
„Ezek az emberek nem félnek az Isten?” Azt mondják, a Biblia, legalábbis az enyém az ortodox, a tárgyalás az ilyen személyek apoi.oare jelenik meg Isten előtt? Kíváncsi vagyok, Ceausescu ellenünk? Minket Találkozunk a titkot, hogy nem ez problrm? jutott fenyegetett, hogy ha látok egy van kirúgták haza?
kapcsolat házról egyre bine.ne nagyon sok szeretettel vár a nyáron feleségül venni minket.

Lasă un răspuns

