SZENTELT A NO SOACRE….. Kívánok jó egészséget, drágaMRS


Az én életem megváltozott, nagy-val új munkahelyén. Valójában a RÉGI JOB.TOTUL minden jól megy egy Pina bonyolultabb irány az életemben a lányok (technikai okok miatt inkább nem mondani neveket.) Everything volt VIS.CHIAR hitt (ACU „ténylegesen gondolkodni hogy az EA Nefertiti reinkarnálódott) AZ EMBER UTÁN SOKKAL NE TIMP.UNDE találkozunk, KISS, DON’T CARE FOR LIFE NIMIC.PINA adta az első pofont: ANYA NEM MA SOACRE ACCEPTAT.MOTIV? Banális egyet, de ebben a pillanatban történt, hogy gyűlöl magyar (kivéve az E, mert én szerettem). Gondolkodó REAREALIZAT Jobb nem érdemes gondolkodni ASA.AU követő naptól horror. ÉS HOGYAN MY MARHA csak Káosz, So CONTINUAT.LA minket, mint bárki más: A DAY LOVE, 5 könnyes (Nem állítom, akkor nem Enemies PT URI azonnal MIKOR Love)
Beszéd előtt Lehet, hogy szerette, mint egy évvel voltam DUSMANI.ERAM minden értelemben: Tom JERRY.CA lesz semmi „Egy árnyas is megjelenik vágynak a bosszú, mint megölni az anyját-SOACRE azt ígéri HELP .

MIÉRT IS LIFE BLACK STM? Esküszöm, vannak időszakok, amikor úgy érzem LAS NEM TUD AZ ÖSSZES SEMMI SA úszó eszköz. (Nem vagyok utalva gyógyszerek, nem okoznak kárt AST sport.)
Hogyan lehet egy anya-akarok Raül ONE FIATALSÁG?
Nem érdekel, Mi van, de miért nem állhat meg csak rám, és vegyen részt a kompromisszumot, és folyadék-PT egy lány?
A OVINERI GET INFO MINT A A A árnyas akar szabadulni tőle.
HOGYAN EVERYTHING ERA Pink „A nagymamám volt a kórházban, hír, hogy volt, mint egy BOLOVAN.INCAPATINATA ahogy az ACU” (sajnos) nem AVRUT SA MA ASCULTE.AM sír egész éjjel Mert a haj ERAAM LA SA A mindörökre elveszett.
Ez alatt az éjjel megesküdtem, imádkozott Istenhez, hogy ne hagyja, hogy a SE DUCA.RUGACIUNI és könnyes volt, mindent tudtam volna adni SMS FACE.I egész éjszaka és könyörgött NEM DUCA.SPRE utáni reggelen Perin UDASEM OVER Phone Call (ERA CIRCA 8). volt az asszony.
Emlékszem esett az ágyból Amikor meghallottam a hangját és azt mondta, nem tart voz LOVE DUCA.OARE azt, hogy rajtam nem ment el vele?

Lasă un răspuns

