CSILLA-DEDICATIE PT MIKO SI YOKO DIN NOVISAD


Мој живот се променио ВЕЛИКИ ПОСАО СА НОВИМ. ЗАПРАВО СТАРА ЈОБ.ТОТУЛ Све иде добро Пину компликованих појавом девојака у мом животу (из техницких разлога не желе да кажу имена) Све је ВИС.ЦХИАР. Сматрају његовим (АЦУ `ЗАПРАВО ВИШЕ МИСЛИ да ЕА Нефертити реинцарнатед) У ЉУБАВ НАКОН МНОГО СИ ТИМП.УНДЕ Сусрећемо Кисс, дон’т царе ЗА ЗИВОТ НИМИЦ.ПИНА ми је дао први Муњевито: МАЈКА НЕ СО СОАЦРЕ АЦЦЕПТАТ.МОТИВ? Банално, али чим су да мрзе Мађара (осим е, јер сам волео) Размишљање РЕАРЕАЛИЗАТ Д бољи не вреди размишљати АСА.АУ следећи дан ужаса.. И како ми је само бееф Цхаос Па ЦОНТИНУАТ.ЛА нас неко: ДАН ЉУБАВИ, 5 са сузама (не говори не можете непријатељи ПТ УРИ ОДМАХ КАД ЉУБАВ)
Говорећи пред можемо бити вољен од годину дана сам био ДУСМАНИ.ЕРАМ у сваком смислу: Тома ЈЕРРЫ.ЦА ӕе бити све „мутних такође појавити љут на освету, као да убије мајку-СОАЦРЕ обећава ПОМОЋ .

ЗАШТО ЖИВОТ ЈЕ ЦРНА ССП? Кунем постоје периоди када се осећам као ЛАС МОЖДА НЕ ЗНА СВЕ НИШТА СА флотација уређаја. (Нисам се односе на лекове, узрок НЕ АСТ спорту.)
Како могу мајке желим Раул ЈЕДАН АФФАИР?
И дон’т царе Оно што нисам добио, али зашто само зауставити на мене и укључе у компромис и течно-ПТ ДЕВОЈКА?
У ОВИНЕРИ Гет Инфо КАО мутних Он жели ослободити од ње.
КАКО СУ СВЕ Пинк Моја бака је била у болници, вест да је као БОЛОВАН.ИНЦАПАТИНАТА као АЦУ `(назалост) НЕ АВРУТ СА мр АСЦУЛТЕ.АМ плаче целу ноћ Јер коса ЕРААМ ЛА СА заувек изгубљен.
НАД Те ноци сам се заклео сам се молио Богу да не дозволи СЕ ДУЦА.РУГАЦИУНИ и суза је био све што сам могао дати СМС-ФАЦЕ.И сву ноћ и преклињала НЕ ДУЦА.СПРЕ јутро после Перин УДАСЕМ НАД телефонски позив (ера у око 8). је она.
Сећам сам пала из кревета Када сам чула његов глас и рече ВОЗ НИЈЕ последња љубав је ДУЦА.ОАРЕ на које сам носио нису јој остави?

Lasă un răspuns

