ПОСЕБНИ за Господа, член на Европскиот парламент, Gigi BECALI.VA MULTUMESCPENTRU Советите, г-дин Becali.


Мојот живот е изменета ГОЛЕМО СО НОВИ работа. Всушност СТАРАТА JOB.TOTUL Сè што оди добро Пина комплициран Со доаѓањето на девојчињата во мојот живот (од технички причини не сакам да кажам имињата). Сè беше А VIS.CHIAR веруваат дека неговата (ACU `навистина размислуваме EA дека е Нефертити се реинкарнираше) ВО ЉУБОВ, по многу NE TIMP.UNDE Ние ги бакнувам, не им е грижа ЗА УЧЕЊЕ NIMIC.PINA ми даде првиот шамар: МАЈКА НЕ МА SOACRE ACCEPTAT.MOTIV? Банални, но моментот кога направија Унгарците да мразам (ОСВЕН Е, Бидејќи сакав). Размислувате REAREALIZAT г подобро да не вреди да се размислува ASA.AU од денот на ужасот. И КАКО МОЈОТ говедско месо беше само Хаос, Значи CONTINUAT.LA нас како некој: А ДЕН ЉУБОВ, 5 со солзи (не велејќи дека не можете да Непријателите PT URI веднаш КОГА ЉУБОВТА)
Говорејќи пред ние може да се засака од една година бев DUSMANI.ERAM во секоја смисла: Том JERRY.CA ќе биде сите „, исто така, се појави сенка, сакаат на одмазда, сакал да го убијат неговата мајка-SOACRE ветува Помош .

ЗОШТО ЖИВОТОТ Е ЦРНА за стабилизација и асоцијација? Се колнам дека ќе има моменти кога се чувствувам како LAS МАЈ НЕ ЗНАМ НИШТО НА СИТЕ СА флотација уред. (Не сум се однесуваат на лекови, причина НЕ AST спорт.)
Како може една мајка-Сакам Raül ЕДЕН ќерка?
Не ми е грижа што ги добив, но зошто да не престане само на мене и се ангажираат во компромис и течни-PT A GIRL?
ВО OVINERI добијам ИНФО AS A A A сивата Тој сака да се ослободи од неа.
КАКО СЕ СП Пинк „Баба ми беше во болница, веста дека беше како BOLOVAN.INCAPATINATA како што е ACU` (за жал) не AVRUT СА MA ASCULTE.AM плаче цела ноќ да предизвика коса ERAAM LA СА А Изгубени засекогаш.
НАД Таа ноќ ми се заколна јас се молев на Бога да не нека SE DUCA.RUGACIUNI и солзи Тој беше сè што можев да го дале на SMS FACE.I цела ноќ и молат НЕ Е DUCA.SPRE утрото по Perin UDASEM над Повик (СП CIRCA во 8). била таа.
Се сеќавам дека сум паднал од кревет Кога го слушнав неговиот глас и рече тој Voz НЕ последно Љубов DUCA.OARE тоа што сум носел да не ја остави сама?

Lasă un răspuns

