C.F.R-RELOADED !


INTR-UN ARTICOL MAI VECHI AM ZIS CEVA DE C.F.R.MULTI M-AULUAT IN RIS ,IAR UNII MAI PUTIN HALII M-AU CONTRAZIS.
SE PARE CA SCORUL DIN ACEASTA NETAPA COLOBORAT CU CELELALTE REZULTATE, O INDICA PE C.F.R. ECOMAT CLUJ, CA PRINCIPALA CANDIDATA LA UN NOU TITLU(AL DOILEA).
GOLUL LUI PERALTA NE REDUCE LA TACERE SI SPULBERA ORCE INDOIALA CU PRIVIRE LA CINE MERITA CELE 3 PUNCETE DIN GIULESTI.
ASA CUM SI MULTI AU ADMIS TREBUIA PENALTY LA HEREA, DAR ASTA NU INSEAMNA CA ARBITRUL A VICIAT REZULTATU`.

INTREBAT DUPA MECI, CUM I SA PARUT, DL HIZO A DECLARAT:””Pot să-mi spună Tudor şi toate comisiile lui Avram ce vor, am avut doua penalty-uri clare! Nu aveam cu cine să-l schimb pe Marinescu, Drăghia are 3-4 meciuri jucate în divizia C! Nu ştiu ce s-a întîmplat cu el, dar e foarte greu. Toţi pierdem şi toţi cîştigăm, nu e doar el de vină. Nu am pierdut din cauza lui, ci din cauza tuturor, în frunte cu mine, nu doar Marinescu. Am ratat inadmisibil, din situaţii clare, am avut 2-3 bare, şansa nu a fost de partea noastră.Despre arbitraj, aş vrea să revăd cîteva faze în defavoarea noastră, cu Herea pot să-mi spună Tudor şi toate comisiile lui Avram ce vor! „11” metri clar ca lumina zilei, apoi Mureşan a oprit mingea cu mîna, minge care se ducea în poartă! Dacă primul arbitru din ţară a făcut asemenea greşeli e foarte grav!”
Marinescu a vrut să ajute Rapidul, deşi era accidentat! Transmite-i un mesaj de încurajare rapidistului! E CLARATIA RAPIDISTILOR,CARE ISI APARA POARTARUL, DUPA RUSINOASA INFRINGERE CU 1-4.
Crescut de Rapid, Andrei Marinescu este unul dintre jucătorii care au visat de mici să poarte tricoul alb-vişiniu. Şi-a dorit foarte mult să îşi ajute echipa contra lui CFR şi a încercat să treacă peste problemele de sănătate pe care le-a avUT.Puţini ştiu că goalkeeperul giuleştean a suferit o contractură în urmă cu o săptămînă şi nu s-a putut antrena alături de colegii săi.

Marinescu a făcut tratament cu ultrasunete de două ori pe zi pe tot parcursul săptămînii pentru a fi apt de joc în faţa CFR-ului. „Am vrut să ajut echipa, am crezut că pot face mai multe, dar am dat chix. Îmi pare rău, foarte rău…”, a spus Marinescu pentru rapidisti.ro.
După meci, la vestiar, portarul de 24 de ani al alb-vişiniilor abia îşi putea stăpîni lacrimile. Colegii l-au încurajat şi au încercat să fie alături de el. „Era foarte afectat, şi-a dorit mult să facă un meci mare, dar nu a fost seara lui. Era cu ochii în lacrimi în vestiar şi îi era greu să vorbească”, a spus unul dintre coechipieri.
INTRBAT CUM I SA PARUT MECIUL DIN GIULESTI ORACOLUL MITICA DIN BALCESTI AZIS:
„Crescut de Rapid, Andrei Marinescu este unul dintre jucătorii care au visat de mici să poarte tricoul alb-vişiniu. Şi-a dorit foarte mult să îşi ajute echipa contra lui CFR şi a încercat să treacă peste problemele de sănătate pe care le-a avut.Puţini ştiu că goalkeeperul giuleştean a suferit o contractură în urmă cu o săptămînă şi nu s-a putut antrena alături de colegii săi.

Marinescu a făcut tratament cu ultrasunete de două ori pe zi pe tot parcursul săptămînii pentru a fi apt de joc în faţa CFR-ului. „Am vrut să ajut echipa, am crezut că pot face mai multe, dar am dat chix. Îmi pare rău, foarte rău…”, a spus Marinescu pentru rapidisti.ro.

După meci, la vestiar, portarul de 24 de ani al alb-vişiniilor abia îşi putea stăpîni lacrimile. Colegii l-au încurajat şi au încercat să fie alături de el. „Era foarte afectat, şi-a dorit mult să facă un meci mare, dar nu a fost seara lui. Era cu ochii în lacrimi în vestiar şi îi era greu să vorbească”, a spus unul dintre coechipieri.
Iencsi: „Trebuie să mergem mai departe, cu capul sus”

Adrian Iencsi spune că Rapid trebuie să se concentreze asupra următoarei partide, cu Steaua, în Ghencea.”CFR a fost mai bună, a cîştigat pe merit, dar cred că scorul a fost nemeritat. Noi am avut ocazii, dar mingea n-a vrut să intre în poartă. În prima fază nu am văzut, dar la reluare s-a văzut un henţ la Mureşan, penalty clar. Am mai avut un penalty la fel de clar la Herea. Asta este, nu vreau să critic arbitrajul. Am pierdut, dar trebuie să mergem mai departe, cu capul sus. L-am încurajat pe Marinescu, pentru că este un băiat extraordinar. A greşit, dar şi portarii mari greşesc. Nu putem da toată vina pe el, vina aparţine întregii echipe”.
Iencsi: „Trebuie să mergem mai departe, cu capul sus”

Adrian Iencsi spune că Rapid trebuie să se concentreze asupra următoarei partide, cu Steaua, în Ghencea.”CFR a fost mai bună, a cîştigat pe merit, dar cred că scorul a fost nemeritat. Noi am avut ocazii, dar mingea n-a vrut să intre în poartă. În prima fază nu am văzut, dar la reluare s-a văzut un henţ la Mureşan, penalty clar. Am mai avut un penalty la fel de clar la Herea. Asta este, nu vreau să critic arbitrajul. Am pierdut, dar trebuie să mergem mai departe, cu capul sus. L-am încurajat pe Marinescu, pentru că este un băiat extraordinar. A greşit, dar şi portarii mari greşesc. Nu putem da toată vina pe el, vina aparţine întregii echipe”.

Lasă un răspuns

