ZOSO- DE CE?


Zilele trecute am am vazut un coment facut dezoso la adresa lui Tolontan.Articolul este frumos, dar mincinos.El il face prost pe tolontan,dar sa uitat in oglinda?Cu ce sete zoso mai bun ca Tolo?L toate articolele lui zoso am lasat articole decente, dar mereu sunt cenzurat, spre deosebire de Tolo,care mi-a postat comentariile.Are un articol foarte bun despre transportul masinilor de afara cu trilerul,si am lasat un comentariu cu o sintesa de ce este mai bine sa adici masinile cu traielerul,pe care acest GUNOI ORDINAR nu la postat. stau si va intreb, pe voi restul bloggerilor in comentariile postate la voi am scris ceva iindecent?astep raspunsul vostru. Ce sa ma mai fac cu acest adevarat COCALAR AL BLOGURILOR?

5 responses to this post.

  1. Am comentat mai demult pe blogul lui zoso, fără să înjur să insult să ameninţ etc. Spuneam doar care este diferenţa între fotografia de nuntă, cea de presă şi fotografia artistică. Şi m-a banat! Deci e complexat!

    Răspunde

  2. nu ştiu dacă asta se chemă complex sau inginfare.

    Răspunde

  3. Posted by b.ozon on 18 Septembrie 2009 at 21:03

    Se cheama ca are simtul proprietatii. E casa lui, omul isi pune izmenele-n cui! 😆

    Răspunde

  4. Posted by Mircea on 7 Martie 2014 at 15:04

    E un frustrat ordinar acest Vali Petcu. Arogant, ingamfat, complexe majore de superioritate. Toti comentatorii sunt sub el si ii trateaza ca pe niste carpe. Asa-s unii oameni, n-ai cum sa-i schimbi, dar poti sa nu-i mai bagi in seama.

    Răspunde

Lasă un răspuns

