FEMEIA BAT-O VINA


MERGEAM PE STRADA SI M-AM INTILNIT CU UN PRIETEN. NE-AM INVITAT RECIPROC LA O BERE SA MAI DEPANAM AMINTIRI. MIA POVESTIT DE VARUL LUI CE JALNIC.DE UN AN ARE O IUBITA NOUA.ALINA(NUMELE ESTE FICTIV)DE CURIND SA ANGAJAT LA UN MAGAZIN MIXT.”ALINA IL DOMINA TOTAL.DACA II ZICE SA VINA NOAPTEA LA EA,EL SE CONFORMEAZA.TIPA LA VARUL MEU IN ULTIMUL HAL SI EL NU ARE NICI O REACTIE”,A DECLARAT MARIUS(AMICUL MEU)
CIUDAT ESTE FAPTU CA MIHAI(NUME FICTIV)(VARUL AMICULUI MEU) ESTE IN ULTIMUL AN LA O FACULTATE RENUMITA DIN TIMISOARA.TIMP DE UN AN PARINTII LUI NU SI-AU CUNOSCUT FAT CARE LA CUCERIT PE MIHAI.CIND A AVUT IN SFIRSIT CURAJ LE A ARATAT FAT INTR-O POZA, IAR MAMA LUI IA ZI, CU O DEZMAGIRE, CARE SE CITEA PE FATA DINSEI, PT CASI DOREA CEVA MAI BUN PT MIHAI:”DACAS TIE ITI PLACE NOI .MIHAI NU A INTELES CE INSEAMNA DECLARATIA MAMEILA INTREBAT PE VARU-SU( AMICUL MEU), CARE IA ZIS CU DURERE IN SUFLET:”ASTA INSEAMNA CA NU ESTE PENTRU TINE”.
DEZAMAGIT DE CELE AFLATE NU IA MAI VB AMICULUI MEU.MOMENTAN SUNT IMPREUNA, DAR PERSONAL NU CRED IN ACEASTA RELATIE.STIU CA EU CA VIITOR PSIHOLOG NU TREBUIE SA MA CRED IN APARENTE SI TREBUIE STUDIATA PROBLEMA IN PROFUNZIME.SA II DEA DUMNEZEU LUI MIHAI SI ALINEI CASA DE PIATRA, DAR TOT SPUSELE TOT AMICULUI MEU CA TOTI CARE-I CUNOSC NU DAU MULTE SPERANTE RELATIE LOR,PENTRU CA TOT EI ZIC CA FATA ESTE FOARTE BAGABOANTA SII PLACE VIATA.
„CHIAR DACA IN FATA LUMII I ZICI {IUBITULE} SI IN SPATE II FACI SCANDAL, ASTA NU INSEAMNA IUBIRE.VOI CE PARERE AVE TI? ASTEPT OPINIILE VOASTRE”,A ZIS AMICUL MEU. UITA-SE-M:
AMICUL MEU MI A CERUT SFATUL SI CU DURERE IN INIMA NU AM STIUT CE SA I ZIC, PENTRU TREBUIA SA MA IMPART IN DOUA:
1.-ETICA DE VIITOR PSIHOLOG NU MA LASA SA VB
2.-NU VREAU SA-L RANESC PE AMICUL MEU
3.- NU VREAU NICI SA-L MINT ZICINDU-I CA FATA ESTE NUMAI BUNA PT EL.
CE SA-I ZIC FRATILOR AJUTA-TI-MA, VA ROG FRUMOS.

5 responses to this post.

  1. Posted by caramea on 14 Septembrie 2009 at 19:37

    spune-i parerea ta adevarata.. dar nu intr-un mod dur.. ii zici ca e doar pareea ta, iar el sa aiba grija ce face

    Răspunde

  2. Posted by b.ozon on 18 Septembrie 2009 at 21:07

    N-am inteles nic. Unde e problema?

    Prietenul sa-i scrie Bahmuteancai, da sfaturi foarte bune in problemele de inima. Si nu numai… 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

