Viata de politist!


(+) Click pentru a măriViata de politist icepe sa fie din ce in ce mai greu. de mult n-am mai auzit propozita: „UN POLITIST IN MISIUNE”.
Se-ntimpla la timisoara,unde un politist din Sag , aflat in misiune, a fost tiritcirca 10 m  sub rotile unui camion.
Seful postului de Politie Sag,Ludovic Kovacs,de 47 ani ,aflindu-se  in misiune ,facind un control in trafic,pe drmul ce leaga Timisoara de Vama Moravita.
el a incercat sa opreasc un camion plin cu lemne,care l-a izbit in plic,sub ichii agentilor de circulatie cu care era in filtru.Spre uimirea mea,ambulanta  si-a facut daoria  si a venit repede.
„A INCERCAT SA EVITE O ALTA MASINA SI MI-A SARIT IN FATA MASINII.NU AM AVUT CUM SA-L EVIT.A AVUT GHINION.DAR A AVUT NOROC, CA NU AM AVUT VITEZA.”,sunt cuvintele soferului, care era foarte marcat de cele intimplate.Intrebat , care este starea agentului KOVACS, Comisarul Sef GHEORGHE MOLDOVAN Drumuri europene si NAtionale aRutiera Timis,
ne-a declarat    :  „Politistul are un brat rupt si unele rani la coaste.Din radiografii si tomografie, reiese ca nu are fracturi interne sau craniene.”testul de alcolemie al singelui, reiese ca  soferul nu consumase alcool.
din cercetarile ulterioare am aflatca politistul este in afara oricarui pericol. El a fost trasferat la Casa Austria ,sectia Politraumatisme , unde urmeaza sa fie supus unor investigatiim medicale aprofundate.

LOVESC SI FUG

Nu este primul caz in care politistii de la rutiera sunt loviti. Nu vreau sa le tin apararea, adr totusi sunt oameni ai statului, care vrem sau nu sunt oameni si mai gresesc si ei. La inceputul lunii mai, unj agent de la Politia rutiera Timis, a fost luat pe capota un wv..Agentul Adrian Dragostin in virsta de 25 ani,era cu radarul pe bd.Vasile Pirvan.Cind incerca sa opreasca un interlop,  care avea peste 100 km in localitate, cind a fost lovit si lasat intr-o balta de singe.

Sursa foto aici

2 responses to this post.

  1. Posted by adynuta on 22 Iulie 2009 at 16:58

    Dragul meu FLORIN sa imi zici tu mie.SE MAI RESPECTA CEVA IN TARA ASTA?

    Răspunde

Lasă un răspuns

