ZOSO-Cine esti?


DIN  CURIOZITATE M-AM ISCRIS SI EU LA CONCURSUL FANTOMA AL LUI ZOSO,PT CA SINCER FIIND  BLOGGERUL NUMARUL 1 IN TOP,NU SE VA PRESTA LA ASEMENEA MAGARI PT A ATRAGE LINK-URI DE LA NAIVI.SE PARE CA AGASIT MULTI NAIVI,CARE IAU CAZUT IN PLASA.DIN CITE STIU ZOS LUCREAZA PT  MEGA TRUSTUL MEDIA PRO.OARE ASA A INVATAT DL. ZOSO DE LA TRUSTUL CONDUS DE  DL ORLANDO CA SE AJUNGE IN TOP.PRO TV A AJUNS PE MERIT IN TOP, CEEA CE NU POT SUNE SI DE ZOSO.OARE NUI ESTE  RUSINE  SA MA SCOATA CAPU IN LUME,DUPA ACEASTA SUPER MARE SARLATANIE,NUMIT :”CONCURS”.ASA A VAZUT CA MARILE  VALORI DIN LUME SWOU BIZZULUI FAC CONCURSURILE?DLE ZOSO,OI FI NOI UN POPOR MAI PROSTANAC,DAR SARLATANIA TA NU NUMAI CA MIROASA ,DAR PUTE INGROZITOR.NU ASA SE AJUNGE NT UNU.PT NOI BLOGGERII TOT CABRAL E NR 1 PT CA NU SE APRESTEAZA LA ASEMENEA JOCURI MIZERE PE CARE LE PRESTEAZA NUMAI OAMENII JOSNICI DE ULMTIMA SPETA.PINA SI ENIGMATICUL MIRCEA BADE AAJUNS ACOLO CINSITIT.SUN ACESTE CUVINTEE IN CALITATE DE CITITOT AL MULTOR BLOGURI,DAR M-AI DECEPTIONAT.
RUSINE MEDIA PRO CA AVETI ASA NULITATI DE BLOGGERI. CABRALE CE ZICI?

49 responses to this post.

  1. Posted by Andrei from USA on 7 Iulie 2009 at 15:06

    Ba, nu stiu ce zice Cabral, dar eu o sa propun o lege, prin care computerele si accesul la internet sa nu mai fie accesibile prostilor. Vrei computer si internet, dai examen. Daca stii sa scri si ai un minim de cultura generala, primesti, daca nu, nu.

    Răspunde

    • te deranjeaza ca sa facut dreptate?dar asai corect.pot si eu zice ca dauy un tv s i aiu linkuri de te fac.dar nu este moral.sau nu sti cei aia moralitate.iartama,dar sa vi sa te invat sau zi la mamicuta ta sa te mai trimita o data la scoala.poate cuexamenu ai dreptate,dar cred cai ai fi primu,care ar trebui sal dea.

      Răspunde

      • Posted by felicia on 17 Iulie 2009 at 14:28

        nu, boule, ne deranjeaza ca n-ai reusit, pana la varsta asta, sa inveti limba romana.

  2. Ma dor ochii dupa ce am citit articolul asta… caps off, grammar on… plskthx

    Răspunde

  3. Eu cred ca analfabetismul metastazat nu se trateaza scriind articole din astea pe blog … invata sa scrii corect romaneste si atunci vei avea succes.

    Răspunde

  4. Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!?

    Răspunde

    • de ce frate nu iei atitudine?hai sa facem gura paote as afla lumea adevarul despre asa zisul zoso.0747381402 daca vrei sa vb astept o veste de la tine.

      Răspunde

  5. @Grijincu
    Asta nu va avea succes nici daca invata sa scrie romaneste 🙂

    Răspunde

  6. Posted by Razvan on 15 Iulie 2009 at 0:04

    Citind postul tau (prima si ultima oara) imi vine o singura expresie, nauca, in creier. The mother of idiots is always pregnant.

    Răspunde

  7. da. dar de ce sunt idiot? pt ca prezint un caz comcret prin care acest sarlatan cibernetic inseala naivii?

    Răspunde

  8. Posted by Adya on 16 Iulie 2009 at 10:13

    E o nebunie, incerc sa inteleg din ceea ce ai scris ce vrei sa spui, cam greu . Esti incoerent, chiar si in raspunsurile date la comentarii.Nu spun ca Zoso a facut bine dar tu nu ai nici o scuza ca nu stii gramatica, se invata in scoala primara.

    Răspunde

  9. Un nou dadatroll, mai uscat, mai curat, mai agitat.

    Răspunde

  10. http://www.didactic.ro/lectii-invatamant-primar-19-scriere-corecta-ia-i-a-si-iau-i-au-p5866-t1 – iti recomand sa citesti in cazul in care ai trecut peste invatamantul primar

    P.S: doate datele despre zoso sunt gresite:)) mai citeste!!

    Răspunde

  11. sorry pentru doate:))) era toate:d greseala mea!

    Răspunde

    • daca tu zici

      Răspunde

      • Cand o persoana zica ca esti bou nu este un motiv de ingrijorare…..

        Cand 10 sau mai multe iti zic asta…. atunci e cu adevarat o problema

        Succes in blogging!
        P.S: stii ce e mic si negru, sta pe un scaun si se stramba la lume?
        Raspuns: unul cu parul negru si cu un neuron:)

  12. penibil!

    Răspunde

  13. Posted by b.ozon on 17 Iulie 2009 at 10:35

    Uai, nene, da’ esti tare de tot! Ai deja 10 comentarii. Nu te lasa, poate ajungi pe locul 1 in top Zelist. Si i-o faci lui Zoso.

    Imi place si ca scrii din ce in ce mai prost gramatical. Imi place si ca ai schimbat culoarea.
    Ce mai, esti un pericol pentru blogosfera! Zoso, pazea, ca vine…cum ii zice? Aha, Cirstea Florin.

    Răspunde

    • esti un mare idiot. mai bine te omora doctoru la nastere.dar astai viata prostii ca tine se gasesc mereu.

      Răspunde

      • Posted by b.ozon on 17 Iulie 2009 at 21:51

        Uai, nene, da’ ce zi buna ai avut azi! 32 de comentarii !!! Hai ca-ti port noroc!
        Mi-ai dat cea mai (d)ura replica, inseamna ca te-a durut ce ti-am zis. Facem pace? Asa, ca intre 2 dobitoace…

      • ma duruit putin. nu pt ceea ce ai zisci pt faptu ca potejezi un sarlatan, care cauta sa ia link-uri prin inselatorie. daca esti corect gindeste-te putin:
        1. de ce nu anunta cu scris mare ce blogger a cistigat?
        2. de ce la banat pe bloggerul ionut?
        3.cine e cistigatorul unu recent tot fantoma concurs,care avea ca premiu un ceas?
        eu nu ami zic nimic, las tot la puterea de gindire. astept un raspuns de la tine.

  14. omule……nu am citit decat jumatate din post si ma dor ochii…..e foarte greu de urmarit….bine zicea cel de mai sus…caps off….gramar (mai conteaza?)

    Răspunde

  15. Ma dor ochii dupa ce am citit post-ul asta. Neaparat trebuia sa fie scris cu caps lock? Ah nici nu mai zic nimic, ca deja au zis cei ce au comentat inaintea mea tot.

    Răspunde

  16. Posted by Alz on 17 Iulie 2009 at 14:48

    Si tocmai zoso ti-a facut acuma trafic … ce paradox..
    Cum a ajuns ma Badea pe merit in top? Omu si-a facut reclama la tv juma de an, zoso ce-a facut?
    Esti penibil, serios…. (apropo, nu sunt fan nici al lui zoso si nici al „zeului” de la antena 3)
    PS: misto taguri „number one, valoare mea, valoarea mea” :)) – manele iz da best.

    Răspunde

    • frate si-a facut reclama cum zici tu, dar nu cu sarlatanie. intreaba-l tu pe zoso, cine sunt cistigatorii de la cele 2 concursuri si de ce la banat pe acel tip, care la intrebat cine este cistigatorul la cuncursul cu ceasul?

      Răspunde

  17. Posted by Muad Dib on 18 Iulie 2009 at 11:51

    Man, eu zic ca esti prost rau. Dar prost prost nu asa. Pe mine nu ma intereseaza zoso asta, nu stiu despre ce concurs vorbesti si mai ales nu inteleg de ce te ataci in halul asta. Din partea mea poate zoso asta sa arda in chinuri si sa ii manance tata tojanilor blogul, mi se falfaie. Dar din greseala am dat peste ACEST post si trebuie sa iti spun: pune dracu mana si du-te la scoala, invata sa scrii romaneste, invata ca functia „caps lock” nu e ca sa enervezi pe cei care vor sa citeasca ce porcarii scrii tu pe acolo. si apoi revino cu un reply.
    Si tot ma chinui sa inteleg de ce dracu te ataci atat de la un amarat de concurs? Cand o sa poti sa imi raspunzi si mie in LIMBA ROMANA (nu chestia aia pe care o scrii tu mai sus) astept un reply.

    Răspunde

  18. […] Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51 » “Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.” (Continuarea aberantă aici) […]

    Răspunde

  19. Posted by Laura Driha on 19 Iulie 2009 at 1:20

    Mie imi miroase a facatura. Cineva se distreaza grozav cand vede cum incercam noi sa-i explicam acestui pusti cum si ce se scrie corect. Nu cred ca e cineva atat de idiot incat sa aiba atatea greseli una dupa alta, decat daca-s plantate intentionat in cautarea de reactii care sa-l gadile-n talpa. Acum e important, e aproape celebru si in plus se distreaza copios cand se gandeste ca stie limba asta dar vede ca nu ne dam seama ca-s „prelucrate”.
    Asa ca pe langa trafic ii dam micutului si niste buna-dispozitie, un loc de cinste la fanii lui Cabral si altul perfect antagonic intre fanii lui Zoso.
    Oricum, daca-i adevarat domnul Cristea, eu zic sa-i jupuiti profa de Limba Romana. N/are nicio vina micutul ca l-a trecut proasta aia clasa in conditiile astea…
    Am invatat si azi o lectie despre cum se face si se pierde celebritatea la minut. Multumesc.

    Răspunde

  20. Zoso sună a nume de GAY! Eu zic să verificaţi şi să vă alăturaţi campaniei ANTI-GAY FEST aici: http://agolan.info/anti-gay-fest/

    Răspunde

  21. Posted by victorblog on 19 Iulie 2009 at 16:09

    Mama idioţilor e mereu însărcinată. Zicea bine cineva mai sus, într-o limba necunoscută ţie.
    Încearcă să înţelegi că premiile de la un concurs se dau MOCA, şi nu te obligă nimeni să participi.

    Răspunde

  22. nu conteaza daca zoso e prost sau nu…nu conteaza daca e sarlatan sau nu…..atata timp cat ii merge bine, ce conteaza???

    Răspunde

  23. dar stiu. dar care e treaba ta.esti prea prost pt a intelege realitatea.

    Răspunde

  24. Posted by b.ozon on 23 Iulie 2009 at 10:37

    Uai, nene, ce ne facem? Zoso e iar pe locul 1 in Zelist. Saracan de tine!

    Premiu de consolare:

    Tinchy Stryder Ft. N -Dubz – Number 1

    Răspunde

  25. esty un bou
    NU VREAU DOMENIU PROSTULE
    DACA DOREAM IMI L;UAM

    Răspunde

Lasă un răspuns

