„MIE NIMENI NUMI FACE ECHIPA”


INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI,ANTRENORUL,CRISTIANO BERGODI  A DISCUTAT CU PATRONUL STELEI DL GIGI BECALI,TERMENII CONTRACTULUI,PRINTRE CARE SI ECHIPA.”ECHIPA MI-O FAC DOAR EU.NU-MI PLAC JOCURILE DIN CULISE SAU DIN VESTIARE.LA TOATE ECHIPELE PE UNDE CAM LUCRAT,NICI UN CONDUCATOR NU SIA PERMIS SA-MI FACA PRIMUL 11.UN ANTRENOR TREBUIE SA EXPLICE DE CE FOLOSESTE UN JUCATOR SAU ALTU,E NORMAL,DAR CRED CA NU TREBUIE DEPASITE ANUMITE LIMITE.VREAU CA DOMNU BECALI SA PARTICIPE LA ANTRENAMENTE SA VADA CUM  SE ANTRENEAZA JUCATORII,IAR APOI ISI VA FACE O PARERE DESPRE CINE POATE SA JOACE.MAI INTII DECID EU”DAR OARE IL VA LASA DOMNUL EUROPARLAMENTAR DE CAPUL LUI PE BERGODI?OARE SUPER IMPARATU LUMINI SIA GASIT MINA DRAPTA DE CARE AVEA NEVOIE?

IMEDIAT DUPA SEMNAREA CONTRACTULUI A FOST PREZENTAT ECHIPEI SI PRESEI
DOMNU ANTRENOR NE- DECLARAT CA NU EXISTA UN LIDER DE ECHIPA SI PERSONAL CXRED CA ACELA VA FI FOSTUL SAU ELEV DE LA IASI SI FOSTUL JUCATOR AL STELEI ANDREI CRISTEA,DESPRE CARE DL BERGODI A DECLARAT:”ESTE UN JUCATOR FOARTE TEHNIC,DAR CARE IN CARIERA NU AVUT SANS AS O AFIRME.MI-AR PLACE SA LUCREZ CU EL SI LA STEAUA.”

Lasă un răspuns

